Propellerhead Reason 9

Status
Please reply by conversation.

RSB

Whoehahaha
Ik ben opzoek naar deze versie om op een oude mac te zetten van mijn nichtje zodat ze kan gaan kijken of het was voor haar is. Ze heeft een iMac uit 2011 met High Sierra en volgens mij is dit de laatste versie die deze iMac aan kan. Versie 8 zou ook nog een optie zijn.

Laatst gewijzigd:
Versie 8 dus niet, het is vanaf Reason versie 9 tot versie 12 mbt macOS High Sierra.

Wat de mac aan kan ligt eraan wat je wilt doen natuurlijk. Gebruik je alleen de (oudere) stock devices dan zal dat echt geen reet aan cpu zijn en kan je prima pielen. En je hoeveelheid ram is natuurlijk belangrijk.

Reason 5 plus Reason Rekord was dat toen idd, dat werd al snel samengevoegd in Reason 6 gelukkig.

7 en 8 dus NIET hè, als je het over macos high sierra hebt. Versie 9, 10, 11 of 12.

Ik wil niet een late versie hebben, ik wil de eerste versie hebben voor haar met midi out en opnemen van audio, het moet gaan draaien op een imac uit 2011 met max 16 gb intern geheugen en daarnaast is het echt een geval van "Less is more"Ik had de demo gedownload van de laatste versie en ik herkende het niet eens meer als Reason. Reason 2.5 is de laatste waar ik zelf intensief mee gewerkt heb en dat vind ik nog steeds een prima versie met genoeg mogelijkheden om te starten. Dus waarom 7 of 8 niet en wel versie 9 tot 12?

En daarnaast hoopte ik hier voor ong 50 euro zo'n oude licensie over te nemen en Reasion 12 voor 50 gaat het natuurlijk niet worden.

Laatst gewijzigd:
Status
Please reply by conversation.
Back