TB-303

Status
Please reply by conversation.

154

Lid van de week
TB-303 gezocht, mint en zonder mods. Liefst omgeving Amsterdam of haalbaar met trein vanaf hier, afhalen heeft mn absolute voorkeur :)

1250,- lijkt me een faire prijs, maar wel enkel mint en compleet dus.

Vooral batterij-klepje en 100% in orde, lijkt me redelijk voor zo'n bak geld.

doosje, chord-disc, manuals, plastic-wrap/piepschuim, tasje.

hmm wens je geluk egt velen willen ..meer dan
zekers in on berispele staat ..en alle extras ..zoals die chord chart
zeldzaam magk gerust zeggen

http://shop.ebay.nl/?_from=R40&_trksid=p167.m570.l1313&_nkw=tb+303&_sacat=See-All-Categories

meer dan 1400 allen gevraagd

askt zelf moest doen kocht ik een xoxbox ..new 499.-
dus 2x 303 voor minder 1000
asje acid maakt gaat er vaak toch een saus van fx / dist over heen :engel:

Ik heb flink zitten graven maar de minimale verschillen tussen de Xox en de echte zitten precies in wat ik de sweetspot van de 303 vind. En over mijn acid op z'n hoogst een licht galmpje, ben toch een echte purist. Acid liefst uit Chicago lekker kaal en eerlijk :)

Wat compleel aangaat is klepje en alle knoppen afdoende, en gewoon volledig in orde. Kraakjes of brakke sync vind ik maar niks en 1250 onwaardig...

vatje
chicago / acid -house muziek is puurder qa klank ..das waar
vin zelf bv dit erg ok';
is best te doen met fx / juist programmen ..

Of iets als

Ging er ook in als zoete koek op ons IFM-gala afgelopen vrijdag :)

Die bagger is uit 88, de echte liefhebbers zijn nu ook de jongste niet meer. Wel gek om te bedenken hoeveel zoiets simpels de muzikale planeet heeft aangeharkt. het zal nooit meer hetzelfde zijn :)

Vroeger was ik echt helemaal leip van de 303, een plaat waar ik toen mega op flipte was deze, als ik hem nu hoor vind ik het toch niet meer zo onbesnut, wat ik al zei, ik word duidelijk oud :)

Hey maar das een remix.... waar ik ook niet heel vrolijk van word...

Ik vind die van "mij" echt beter :) haha
Hoe het ook is, ik heb nog altijd een TB 303 en verkopen ga ik niet doen, ik heb ook een x0xb0x die zeer zeker niet slecht is al kloon, maar nothing beats the.......In 1995 kocht ik mijn eerste TB 303, ik was binnen 30 minuten bij de verkoper wat eigenlijk normaal een rit van een uur was, ik was zo bang dat hij zich zou bedenken :)

Heeft zo'n xoxbox eigenlijk een lfo (liefst midi/dinsync-syncable)?

Status
Please reply by conversation.
Back