Reason?!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

rubke1986

Nieuwkomer
hallo mensen,

ik ben helemaal nieuw op dit forum en heb enkele vraagjes, waarbij ik hoop op goede antwoorden!! :D
wat ik wil vragen gaat over het programma Reason 1.0.
HARTSTIKKE gaaf programma, maar kom er niet echt helemaal uit en dat is mij probleem.
is er iemand die misschien een nederlandse handleiding op de computer heeft staan of in
een paar woorden (mag ook iets meer dan een paar zijn :) ) uit kan leggen hoe je zelf
op kan nemen e.d.
de Redrum begrijp ik enigzins wel maar hoe kan ik nu een liedje maken?!
graag een complete uitleg van begin tot eind of een goede NEDERLANDSE handleiding
want ik ben niet echt Slim :geslaagd: *D

ik hoop dat er toch wel mensen zijn die mij even kunnen helpen,
p.s. voeg me anders toe bij MSN: Rubke1986@hotmail.com

alvast bedankt :okdan: en de groeten :doei:
Rob

Origineel geplaatst door bambamstudio
Welkom op het forum.
De engelse handleiding heb je wel neem ik aan?
Je kunt ook de ned. importeur bellen met je vragen, hou ff je registratie nummer bij de hand.

hahahah.. humor dit.

Origineel geplaatst door bambamstudio
Welkom op het forum.
De engelse handleiding heb je wel neem ik aan?
Je kunt ook de ned. importeur bellen met je vragen, hou ff je registratie nummer bij de hand.

Hup weer sarcasme?

Sorry Yawgmoth ik kon het niet laten. neem me het niet kwalijk. Ik weet dat het niet gewenst is of zoals het behoort.
maar zulke zaken zijn vatbaarheid om op twee manieren te worden verklaard. Maar als het eventjes mag wou ik hier mijn teleurstelling blijk geven.

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door emtec
Hup weer sarcasme.

Sorry Yawgmoth ik kon het niet laten. neem me het niet kwalijk. Ik weet dat het niet gewenst is of zoals het behoort.
maar zulke zaken zijn vatbaarheid om op twee manieren te worden verklaard. Maar als het eventjes mag wou ik hier mijn teleurstelling blijk geven.

Same here ...

Als ik zou beginnen met muziek produceren of wat dan ook ga ik dus echt niet meteen een duur software pakketje aanschaffen !
Maar begin ik met de demo versie te downloaden :engel:

mss gebruikt ie die wel :confused:

die opmerking van bambam is helemaal niet sarcastisch of flauw, het is heel serieus. Importeurs en fabrikanten zijn die mensen die je bij uitstek aan een handleiding kunnen helpen.

En als je het geld niet over hebt voor de software en je hebt problemen, dan zoek je het
- of zelf maar uit
- of je zoekt het maar ergens anders als op dit forum uit

Hoe het ook zij; synthforum.nl duldt geen illegale software; en daar zijn we streng in! Als je dat niet kunt respecteren, dan zoek je je heil toch ergens anders. Onze eerste zorg is de continuiteit van het forum.

:smeris:

Ik vind het jammer dat jullie het oordeel van de moderators in twijfel trekken.
Met een beetje gezond verstand kun je ook zelf wel bedenken dat het forum geen eer aan doet om met deze illegaliteit mee te doen. En ik sluit me dan ook volledig aan bij het standpunt van de mods.

En niet altijd is het bij een nieuwe gebruiker dat het om illegale software gaat maar wel opvallend vaak. Dus lijkt het me wel handig dat die nieuwe gebruikers gewezen wordt dat als ze vragen hebben dit alleen voor legale zaken geldt.

En in de gevallen dat het wel om illegale software gaat vind ik het belachelijk dat zij zo naief zijn om te denken wat wij hun wel even helpen. Dat zoeken ze maar lekker zelf uit. Zij zijn immers (mede) verantwoordelijk voor de hogere prijzen die wij voor software moeten betalen.

ik sben het ook helemaal met de mods eens.
vraag: wie heeft er een nederlandse handleiding?
antwoord: de importeur heeft een nederlandse handleiding.

wat is daar nou sarcastisch aan? misschien moet je eerst even iets langer dan een week hier rondkijken om te weten hoe het gaat, in plaats van mensen beschuldigen terwijl ze iemand willen helpen. of minder marijuana roken, daar word je paranoide van.

Origineel geplaatst door cyan_circle
ik sben het ook helemaal met de mods eens.
vraag: wie heeft er een nederlandse handleiding?
antwoord: de importeur heeft een nederlandse handleiding.

wat is daar nou sarcastisch aan? misschien moet je eerst even iets langer dan een week hier rondkijken om te weten hoe het gaat, in plaats van mensen beschuldigen terwijl ze iemand willen helpen. of minder marijuana roken, daar word je paranoide van.

Ik denk wel dat u toereikend schrander bent om te bevatten wat men intentie was!

Ik ben niet van die strekking om provocateur te zijn, ik heb gewoon mijn eigen zienswijze zoals iedereen dat recht heeft.

Iedereen wordt geacht de software die hij/zij echt gebruikt te kopen, zoniet ben je gewoon ene parasiet.

En nu back to topic: Degenen die de Engelse handleiding hebben, maar geen Engels spreken, kunnen van mij de electronische versie van "Reason in der Praxis" krijgen ( Duits: moet kunnen).

Deze heb ik officieel gekocht.

Als ik je er een plezier mee kan doen, pb mij.

Voor de rest vindt ik deze telkens terugkomende discussie over piracy of niet gewoon nonsens. Dit forum heeft een duidelijk standpunt: geen piracy. En als dit de betrokken persoon niet aanstaat, GTF outta here!!!

Respect to the mods

EF

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back