gratis downloaden - Electroccordion album(pje)

MAartenL

Electroccordion
Hoi!

Voor de liefhebber: gratis te downloaden tracks, welke ik ook met jullie hulp/ op- en aanmerkingen heb gemaakt. Als wederdienst daarvoor kunt u zich vervoegen op volgend adres:

Ik heb die tracks wat opgedirkt, strakgetrokken en verfijnd om zodoende tot een soort van mini-album / eindresultaat te komen van mijn autistische zolderkamer knutsel werkzaamheden.

Daarbij zag ik dat ik op last.FM mijn eerste eurocent heb verdiend doordat 19 individuen per ongeluk een track hebben beluisterd. Ik ben nu dus ook 'professioneel' producer. En ook dat moeten we vieren.

En dannnog iets: ik heb ook zo'n itunes Ping pagina aangemaakt (altijd nieuwsgierig naar dat soort dingen) en heb ook daar al vijf fans (werkelijk geen idee waarom). mochten jullie je geroepen voelen om deze mensen bij te staan, wordt gerust lid!:kroon:

Maar DAT klinkt leuk! :okdan: dit gaat op mn MP3 en als ik het allemaal wat vaker geluisterd heb geef ik een uitgebreidere feedback. :)
stuur dit eens op naar verschillende labels en kijk wat eruit komt. Ik zie dit wel op Ninja Tune verschijnen ofzo ;P

Geen idee naar wat voor labels ik toe zou moeten. Labels zien wellicht liever dat je netjes binnen de lijntjes kleurt van een bepaald genre. Maar dat Ninja Tunes klinkt dan wel weer heel divers, dus wie weet!

Ik kijk in ieder geval uit naar je langetermijn bevindingen!!

Allereerst natuurlijk bedankt voor 't kostenloos delen :)

Lekkere nummers opzich! :okdan:

In 't begin was ik het accordeon geluid wel een beetje gauw beu - na een paar nummers is het 'nieuwe' er wel af, vind ik.. Nu ben ik 't hele album weer es op 't gemakje aan 't luisteren en nu stoort het al iets minder.
Ik denk wel dat je er een beetje voor in de stemming moet zijn; ik zal 'm niet continu aanzetten..daarvoor vind ik er een beetje te weinig variatie inzitten (de accordeon maakt er 1 "geheel" van, lijkt 't..)

Verder mis ik een KLEIN beetje de welbekende "oempf" ; mag wel een beetje meer (sub)laag in van mij. Maar ach, 'k ken 't natuurlijk ook zelf even met EQ aanpassen :)

Al met al een lekker album om af en toe lekker op te relaxen :)

Tnx! :biertje:

Zoidsity: dank voor je uitgebreide commentaar, daar kan ik wel wat mee. Zeker wat betreft de eq. Ik heb in een redelijk kleine ruimte twee 8 inch Mackie's staan die mij er regelmatig toe zetten wat 'oempf' weg te draaien. Het is mijzelf overigens niet opgevallen tijdens het afluisteren op andere systemen dat er daardoor te weinig 'oempf' is overgebleven, maar helemaal onverwachts komt je opmerking daarover dus niet.

Back