Gloomy - 000m (Relaxatie Techno), heelt je DNA

Jan (Gloomy)

Gepokt en gemazeld
Dit nummer duurt meer dan 12 minuten, en het draait helemaal om de Om-mantra. Die klank heeft iets bijzonders; het helpt je tot rust te komen, je hoofd leeg te maken, en je echt te focussen op wat er toe doet. Het is geen gewone track—het is een soort reis die je meevoert en je laat voelen dat alles oké kan zijn, als je het maar toelaat.

Ik heb een speciale video gemaakt die bij de track hoort, en die zit vol met symboliek:

De dansende koeien: Er zijn twee koeien, en één draagt een masker. Ze staan voor de speelse kant van het leven, maar ook voor wat we soms verbergen. "MooMoo" of "Mumu" kan simpel, grappig, of zelfs een herinnering aan puurheid zijn.

De kaarsen: Je ziet een dikke kaars op de voorgrond en een dunnere op de achtergrond. Die staan voor de dualiteit in het leven, maar ook voor hoop—want jouw innerlijke licht blijft altijd branden, wat er ook gebeurt.

Mijn soldatenfoto: Ja, ik gooi er een oude pasfoto van mezelf in, van toen ik soldaat was in 1988. Een knipoog naar hoe het leven verandert, hoe je groeit en doorzet.

Zeepbelhartjes: Hartvormige bellen zweven rond, en soms zie je donkere gedachten voorbij komen. Het is die balans tussen licht en donker, vreugde en pijn, die het leven zo echt maakt.

De Boodschap

"000m" is niet zomaar muziek. Het is een uitnodiging om stil te staan, te accepteren wat is, en door te gaan. Ja, het leven heeft z’n donkere kanten, maar dat betekent niet dat je vast moet blijven zitten. Vind je licht, gebruik het, en maak er wat moois van.

👉 download gratis! Click op "...More" op Soundcloud:

👉 Check de video op Youtube, voel de muziek, en laat je meenemen:

Laat "000m" je inspireren om verder te gaan.

PROJECT INFO.jpg

Muziekje heeft coole "eat static" vibes! Goed gedaan!

Eat Static moet ik eens checken, want dat klinkt heel belovend, en je vergelijking met hen is een hele eer. Dus, van harte bedankt @JugJug :)

Muziekje heeft coole "eat static" vibes! Goed gedaan!

Deze "Prana" van "Eat Static ga ik op 4 januari 25, draaien op Radio Bullet. Bedankt voor de tip @JugJug , ik hoor idd veel gelijkenissen.

Nice, dit heeft mijn lange busreis van vanavond beter gemaakt. Fijn die rustige opbouw zonder dat het saai wordt.

Nice, dit heeft mijn lange busreis van vanavond beter gemaakt. Fijn die rustige opbouw zonder dat het saai wordt.

Hey, da's leuk om te lezen @Synthmeon !! Dank je wel, van harte. Lange busreizen zijn idd niet fijn :)

Back