Human League: Being Boiled und das Roland System 100! Video Special mit Martyn Ware

R-ond

Gepokt en gemazeld
overleden lid
Laatst gewijzigd:
In ieder geval bedankt, vond het echt een interessant verhaal.

Ligt het aan mij of klinkt een LFO op een oude bak ook beter? Als ik luister naar wat hij met die Korg en Roland doet heb ik het weer. Heb het geluid van een FM modulatie op LFO snelheid op een drum kanaal van mijn Vermona gewoon niet kunnen evenaren op een van mijn digitaal aangestuurde bakken.

In ieder geval bedankt, vond het echt een interessant verhaal.

Ligt het aan mij of klinkt een LFO op een oude bak ook beter? Als ik luister naar wat hij met die Korg en Roland doet heb ik het weer. Heb het geluid van een FM modulatie op LFO snelheid op een drum kanaal van mijn Vermona gewoon niet kunnen evenaren op een van mijn digitaal aangestuurde bakken.

tsjek ff die vid op vintage gear van ..vince clARK vid
zoiets

hoorje instant drums van system 100 sooo simple maakt t die uk sortalike disco

Human League Rocks ! :halleluja

Pas het uber vette remix album van hun gekregen van een vriend van mij: The League Unlimited Orchestra Love and Dancing. Voor de rest heb ik bijna alles van de HumanLeague op LP. Being Boiled is ook wel 1 van mijn favorieten, staat op het debut singeltje van ze smane met Circus of Death, wat ook een geweldig nummer is. Nou ron-d je hebt mijn dag goed gemaakt met je linkje!!

Back