vette gitaarlead uit me an1x.

Origineel geplaatst door justin
niks is gratis kopen kun je ze!!!

Dat is wel heel zielig zeg... deze hele thread was dus toch een verkooppraatje, want als je echt trots was geweest op je patch wilde je 'm wel delen.

:r

Dat vroeg ik me ook al vanaf het begin af, zie mijn tekst onder mijn Avatar :D

Zeg Justin, als je de patch (trance lead en gitaar) niet wilt delen, maak dan op z'n minst een MP3-file :)

Voor mensen die alvast een klein beetje willen klooen met hun an1x en die de bazziman pagina nog nooit hebben bezocht: daar staat stap voor stap uitgelegd door de enige echte bazziman hoe je een knal harde 909 kick en een gortige 909 snare uit die bak kan halen....

ik heb ook nog een zooi gamalan achtige geluiden (naar aanleiding van een vakantie in Indonesie uiteraard!) , een 808 cowbell etc uit dat ding gehaald...misschien dat ik die ook maar 's in een tutorial moet zetten...

zeg justin: heb je die an1x al kunnen verkopen of niet?

Origineel geplaatst door bazziman
Voor mensen die alvast een klein beetje willen klooen met hun an1x en die de bazziman pagina nog nooit hebben bezocht: daar staat stap voor stap uitgelegd door de enige echte bazziman hoe je een knal harde 909 kick en een gortige 909 snare uit die bak kan halen....

ik heb ook nog een zooi gamalan achtige geluiden (naar aanleiding van een vakantie in Indonesie uiteraard!) , een 808 cowbell etc uit dat ding gehaald...misschien dat ik die ook maar 's in een tutorial moet zetten...

zeg justin: heb je die an1x al kunnen verkopen of niet?

Ja bazziman die is al weg,maar ben wanhopig opzoek naar een prophecy.

Back