Voor mensen die alvast een klein beetje willen klooen met hun an1x en die de bazziman pagina nog nooit hebben bezocht: daar staat stap voor stap uitgelegd door de enige echte bazziman hoe je een knal harde 909 kick en een gortige 909 snare uit die bak kan halen....
ik heb ook nog een zooi gamalan achtige geluiden (naar aanleiding van een vakantie in Indonesie uiteraard!) , een 808 cowbell etc uit dat ding gehaald...misschien dat ik die ook maar 's in een tutorial moet zetten...
zeg justin: heb je die an1x al kunnen verkopen of niet?
Origineel geplaatst door bazziman Voor mensen die alvast een klein beetje willen klooen met hun an1x en die de bazziman pagina nog nooit hebben bezocht: daar staat stap voor stap uitgelegd door de enige echte bazziman hoe je een knal harde 909 kick en een gortige 909 snare uit die bak kan halen....
ik heb ook nog een zooi gamalan achtige geluiden (naar aanleiding van een vakantie in Indonesie uiteraard!) , een 808 cowbell etc uit dat ding gehaald...misschien dat ik die ook maar 's in een tutorial moet zetten...
zeg justin: heb je die an1x al kunnen verkopen of niet?
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.