• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Avalon Design VT-747 sp

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

berolios

Ingeburgerd
Met pijn in mijn hart staat ie dan te koop: mijn Avalon Design VT-747sp.
Een ontzettend mooie compressor/ EQ waar ik eigenlijk niks over hoef uit te leggen, als je hier kijkt weet je wat je zoekt.

Dit is een regelrechte topper die je mixen naar een hoger niveau tilt en de koude digitale klank in een warm bad dompelt.

Ik heb hem zowel live als in de studio een aantal keren gebruikt en ben er ontzettend zuinig mee omgegaan, hij is dan ook niet van nieuw te onderscheiden.

Kom gerust een keer vrijblijvend kijken / luisteren, je zult niet teleurgesteld worden.
Mail of bel gerust bij vragen/ opmerkingen/ biedingen.

Prijs: € 1899,-

perspective.jpg

front.jpg

p.s. bekijk ook mijn andere advertenties, ik verkoop ivm verhuizing wat hoogwaardige en in zeer goede staat verkerende apparatuur

Uiteraard mag je ook bieden door me een bericht te sturen.

Deze hoeft zeer zeker niet per se weg, er is nog wel wat ruimte, maar niet veel... dan houdt ik hem (veel) liever zelf ;)...

€ 1849,- wil ik er van maken.

wat een slechte typo zeg... sorry !
ik houd hem uiteraard liever zelf (zonder de overbodige 't')

:kick:

:schop:

Nou, € 1800,- voor de gelukkige nieuwe eigenaar!

:doei:

Ik zie dat ze nieuw in prijs wat lager liggen tegenwoordig...
€ 1700,- lijkt me een héél mooie deal !

done

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back