• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Avalon Design VT-747 sp stereo mastering compressor/ EQ

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

berolios

Ingeburgerd
Met pijn in mijn hart staat ie dan te koop: mijn Avalon Design VT-747sp.
Een ontzettend mooie compressor/ EQ waar ik eigenlijk niks over hoef uit te leggen, als je hier kijkt weet je wat dit voor iets moois is.

Dit is een regelrechte topper die je mixen naar een hoger niveau tilt en de koude digitale klank in een warm bad dompelt, zowel live als in de studio !

Ik heb hem zowel live als in de studio een aantal keren gebruikt en ben er ontzettend zuinig mee omgegaan, hij is dan ook niet van nieuw te onderscheiden.

Kom gerust een keer vrijblijvend kijken / luisteren, je zult niet teleurgesteld worden.
Mail of bel gerust bij vragen/ opmerkingen/ biedingen.

€ 1.650,-

perspective.jpg

front.jpg

Voor vragen e/o biedingen mag je me altijd PM-en

p.s. bekijk ook mijn andere advertenties, ik verkoop eea aan hoogwaardige en in zeer goede staat verkerende apparatuur

sköp

Nieuwe fotos, net gemaakt en vers van de pers !!
Had iemand van SF die hem zou komen ophalen, maar die is niet op komen dagen.
Ik ben bereid er € 1500,- van te maken in het geval van een snelle afhandeling.

x01.JPG

x02.JPG

x03.JPG

x04.JPG

x05.JPG

x06.JPG

x07.JPG

x08.JPG

images

Deze mag gesloten worden.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.