Fenix XL (Dutch synth)

de tering wat een geil apparaat zeg!

Ik weet niet welke groep ik nu zat, ik kreeg een aanbieding die erg leuk was/is......
Maar om het over de Fenix te hebben, wat klinkt dit fijn:):):) Sequencer is erg tof, geluid is erg uniek, ik ben tevreden....

zo'n mazzeltje zou ik ook wel willen ( gr17)
maar goed, heb nog wel wat werk liggen, en als dat beest in huis komt, vergeet ik natuurlijk alles anders wat ook nog moet...

Weet iemand trouwens wat de midi-a-like poort op de synth doet?
In de handleiding staat dat er geen midi interface in zit, maar wat doet de poort daar dan...

Denk het niet, de sequencer heeft dezelfde poort, maar daar staat duidelijk midi bij en die ontvangt ook midi klok.
Nu kan het zijn dat hij voor beide kasten dezelfde behuizing gebruikt heeft en als afwerking de keus tot een poort inbouwen gemaakt heeft ipv een afdek plaatje.
Maar dat vind ik een beetje raar.

Nu kan het zijn dat hij voor beide kasten dezelfde behuizing gebruikt heeft en als afwerking de keus tot een poort inbouwen gemaakt heeft ipv een afdek plaatje.
Maar dat vind ik een beetje raar.

dat zou kunnen , handig om er later onopvallend een midiinterface erop te zetten toch ..

DSC_0641-1.jpg

Ben mijn studio opnieuw aan het aansluiten en terwijl ik dat aan het doen ben rommel ik wat met de aangesloten machines....
Dit stukje is de Fenix met een airbase en een dr. Böhm........

Attachments

• TESTFenix001.mp3
    4 MB · Bekeken: 128
Laatst gewijzigd:
maar verkocht ie nou een fenix 1 of 2
de nieuwe die nu gebouwd wordt??
zo, ben benieuwd , denk dat ie , als het de 2 is, wel zo vanaf is.

als je daar maar geen spijt van gaat krijgen.
ik vind de advertentie niet meer, waar is hij gebleven ?

Back