Fenix XL (Dutch synth)

Bedankt! :)
Graag gedaan! ... :)

Met mn aanmelding zat ik in groep 6, voor Bert was het handiger om me in groep 3 te plaatsen, plek met Jena van groep 3 naar 9 geruild en nu van groep 9 naar de allerlaatste groep verhuist (allemaal op eigen verzoek :P)....

sparen gaat me dus niet zo goed af :(

Jean kan je beter een stuk van je lever verkopen....
die groeit vanzelf weer aan :P

het is allemaal de schuld van het best of cgs project :P
of ik wil teveel in een te korte tijd :)

absurd, en daar werk je dan zo hard voor, tja ieder z'n ding he...

naar de allerlaatste groep verhuist (allemaal op eigen verzoek :P)....(
de laatste plek is voor de 2e synth ;)

@sunny.... mogelijk te hoge verwachtingen en dan krijg je dit ....
ik vind de omschrijving in de advertentie best ondankbaar tegenover Bert...

Daar had Bert vast iemand anders blij mee kunnen maken dan die gast die ém voor de meerwaarde heeft aangeschaft.

Jean kan je beter een stuk van je lever verkopen....
die groeit vanzelf weer aan :P

het is allemaal de schuld van het best of cgs project :P
of ik wil teveel in een te korte tijd :)

ik denk datje een aardig syndroom te pakken hebt vel in korte tyd hier en nu;-]]
hahahaa
:engel:

Daar had Bert vast iemand anders blij mee kunnen maken dan die gast die ém voor de meerwaarde heeft aangeschaft.

triest ast meteen opde markt geflikkerdt wordt ...
:?:Z

nou ja, het was te verwachten.
wordt vast iemand in de states blij.

hahahah.... door de MASK ken je me nu beter .....
je weet toch: hebben, hebbuh, hebbuhhhhhhh!!!!
dan pakken ze het me in ieder geval niet meer af :D

heb je nou alweer speciaal op verzoek je avatar veranderd/moeten veranderen? :P :)

Die tafel is anders aardig leeg. Het ziet er meer uit als een directiekamer dan een studio. Tsja, met wat improvisatietalent had -ie er makkelijk vanaf gekomen.

Die van ebay word puur verkocht vanwege ruimte gebrek.
Ik geloof nou niet echt om $$$ te verdienen.

zo groot is ie toch niet..?
misschien is ie "te ingewikkeld " voor hem/haar ?

Aan de ene kant hoor ik jullie allemaal reppen over de geweldige geluidskwaliteit, aan de andere kant hoor ik allemaal van die hypergemoduleerde geluiden waar ik niet aan refereren. Hoe klinkt nou gewoon een lekker simpel zaagtandbaslijntje op dit ding? Hoe klinken de filters op zoiets?

Ik snap dat het moeilijk is om zoiets simpels te doen met zoveel opties, maar het geeft wel een idee hoe hij zich verhoudt tot andere analoge bakken.

precies, daar zit ik ook op te wachten.
nog eventjes en ik ga het uitproberen hoor !

Tja, zoiets leidt alleen tot de voorspelbare reacties (ik weet zelfs al van wie... 'B' ;)) dat het verschil met een willekeurige casio/mfb/doepfer/yamaha/roland jv1080) niet zo groot is of niet te horen is...
Punt is, wat is de waarde daar dan weer van, wat hebben we dan weer geleerd?

Tuurlijk, basisklank is niet onbelangrijk maar je wilt imho een synth inzetten op z'n sterke kanten (ja, de onderkant...)
Voor modulair spul is een rechttoe rechtaan sound meestal niet bepaald hetgeen waarvoor je 'm uitkiest.
Een modular is geen monosynth is geen polysynth is geen workstation; er zit natuurlijk overlap maar dat is vooral leuk meegenomen. 'horses for courses' noemen ze dat geloof ik.

Back