• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

veel mooi en nieuw spul!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

hisolid

Stamgast
:okdan: let op mcrokorg bijna nieuw met doos en zo 400,=, access virus a, netjes maar niet nieuw natuurlijk 650,= electribe r bijna nieuw met doos en garantie enzo 250,=, electribe m met doos en garantie enzo 400,= en misschien een mpc 2000xl helemaal kaal met doos( geen kale doos dus) en een minimixertje van behringer mx602a voor 65,= en nog een nanocompressor voor 75,=, heel veel kabels midi en audio.
Laat maar horen als er wat voor je bij zit, in principe moet alles weg dus het is een beetje afhankelijk waar op geboden wordt. Let wel het zijn vraagprijzen dus bieden, mits realistisch, mag altijd. bellen kan ook op 0625021421, ciao

Laatst gewijzigd:
hobby?

hobby?

nee, maar ik heb nu veel losse dingetjes en wil een wat compactere studio als het ware, ik zou het best allemaal willen houden maar waar laat je het:confused: dus zodoende. waarschijnlijk wordt het iets van een motif of zo , alleen moet ik dan wel het VA gedeelte missen! Maar wellicht kan ik dat nog uitbreiden met de AN en de FM plg boards.

ik snap het wel... heb net m'n korg trnity om die reden weg gedaan... heb nu m'n shit in een rack...

Druid

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back