mijn e license opent mijn cubase niet meer

donfifis

Synth liefhebber
hallo

ik heb van de week mijn computer opnieuw geinstalleerd en nu probeerde ik cubase na een nieuwe installatie te openen en krijg ik de boodschap

Application 'Cubase Essential 5' has caused the following error:

eLicenser(s) contain(s) no valid license for this application.

Options:
- For troubleshooting information click <Help>.
- Click <Licenses> to view available licenses.
- Connect a valid eLicenser and click <Retry>.
- Click <Cancel> to abort.

als ik dan op licenses klik staat mijn activation code niet in de e license en als ik dan via de license control centre mijn activation code opnieuw erop wil zetten dan komt er na het invoeren van mijn activation code weer geen license in de lijst te staan en kan ik niks selecteren.

weet iemand wat ik moet doen om cubase weer aan de praat te krijgen.

het gaat om cubase 5 essentials

bij voorbaat dank

hallo

ik ben nu op de steinberg site in my steinberg en ik vindt dus nergens de reactivation van cubase essential 5.
alleen ai en le versies zijn te activeren of reactiveren , tenminste zo ver als ik er uit kom.
bij mijn registered product krijg ik de e licenser te zien maar daar zegt ie mijn elicenser nr 1 product 0 collections.
als ik dan op het plusje duw krijg ik te zien :

cubase essential 5
activation code :********..
activated on en dan de datum van activatie.

hoe zou ik het dan voor elkaar krijgen dat mijn e license weer geactiveerd wordt?

met vriendelijke groet

Ik heb CUBASE SE 3, hetzelfde probleem. Kan men gewoon een nieuwe SteinbergKey kopen in de winkel? Werkt dat zomaar zo? Ik heb alleen een serialnr, geen activatiecode. Dank je!

Nee, zoals Raphie in je andere thread ook al aangaf werkt dat niet zomaar. Je zou jezelf enorm hebben geholpen (mits je dat niet idd gedaan hebt) met je te registereren bij Steinberg. Dan kunnen ze je helpen en je licenties er opnieuw opzetten. Heb je je niet geregistreerd bij ze met je dongle nr, dan moet je hen vragen hoe ze je kunnen helpen.

License control is al uptodate. Ik kan niet meer versie SE 3 selecteren. Waars is het te oud. Dan heb ik dus pech?

Back