edwinemanuel
Gedeactiveerd account
ik heb een nummer ingezonden maar kan ik die nog veranderen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

en nee ik ben niet arrogant ik ben gewoon de beste....uh...kutstejezelf niet nutuulk (ook niet om andere redenen momenteelik heb een nummer ingezonden maar kan ik die nog veranderen?
) maar je kan wel een andere track (erbij naast/onder) submitten en dan zal de eerste weer worden gedelete terzijnertijd... (net zoals die van baarsaap dus)...er moet eerst nog gerempestemt worden (vanaf half december)...hey daar waar blijft mijn prijs???
mocht je dan indernaad winnen dan zal ie je worden toegezonden via zoid's postagentschapof moet ik hem komen halen??

nou zoid, cum on... waar blijft ie nou?Asjemenou?

en hier wat gezellige bende van mij............
[embed]64912[/embed]
![]()

is dat nou wel zo slim? er zullen dan minder mensen hem minder lang hebben kunnen beluisteren...Zoals gewoonlijk zal ik 't waarschijnlijk weer tot 't laatst uitstellen...![]()

minder lang hebben kunnen beluisteren...

ligt er ook nog aan wanneer men gaat luisteren toch? dus de eerplee word bepaald door de luisteraar zelf...het is dat het een kuttest is, maar anders zou ik klagen dat het oneerlijk is; vmnm moet elk nummer evenveel 'airplay' krijgen....

..
maar... aan de andere kant kan het misschien ook juist wel weer slim zijn om een track als 1 van de laatste in te zenden omdat je dan ongeveer een beeld kan maken van de algemene stemming die er heerst qua reetdsch ingezonden inzend dingen... dus misschien wil zoid het op die manier spelen![]()

is reedsch gedaan... ik zie ook dat de Baars dubble is verdwenenKen jij m toevuggen 6?
misschien doe jij het ook niet bewust maar wie weet zou het wellicht een voordeeltje kunnen hebben...'k Kan je verzekeren dat er geen enkele logica in mijn inzending zit, noch qua muzikaliteit, noch qua stijl..
misschien doe jij het ook niet bewust maar wie weet zou het wellicht een voordeeltje kunnen hebben...
...