* Cunttest 2010 *

hey daar waar blijft mijn prijs???

of moet ik hem komen halen??

:mega::mega::mega:en nee ik ben niet arrogant ik ben gewoon de beste....uh...kutste

Asjemenou?

attachment.php

:?

Attachments

• Cuntest.JPG
    Cuntest.JPG
    9,9 KB · Bekeken: 155
ik heb een nummer ingezonden maar kan ik die nog veranderen?
jezelf niet nutuulk (ook niet om andere redenen momenteel :D) maar je kan wel een andere track (erbij naast/onder) submitten en dan zal de eerste weer worden gedelete terzijnertijd... (net zoals die van baarsaap dus)...
hey daar waar blijft mijn prijs???
er moet eerst nog gerempestemt worden (vanaf half december)...
of moet ik hem komen halen??
mocht je dan indernaad winnen dan zal ie je worden toegezonden via zoid's postagentschap :smeris:
Asjemenou?
nou zoid, cum on... waar blijft ie nou?
en de overige potenscheele cuntesters trouwens ook... nog 19 dagen te gaan dus inzenduh, let's do it! :dj:

Zoals gewoonlijk zal ik 't waarschijnlijk weer tot 't laatst uitstellen... :D

ach so daar is het 'luur inzend ding, ik vroeg het me net af in die andere thread :dj:
Zoals gewoonlijk zal ik 't waarschijnlijk weer tot 't laatst uitstellen... :D
is dat nou wel zo slim? er zullen dan minder mensen hem minder lang hebben kunnen beluisteren...
maar goed, what the cut ook :D

minder lang hebben kunnen beluisteren...

het is dat het een kuttest is, maar anders zou ik klagen dat het oneerlijk is; vmnm moet elk nummer evenveel 'airplay' krijgen....

het gaat lekker qua inzend dingen, momenteel pcies gemiddeld 1 per dag :dj:
het is dat het een kuttest is, maar anders zou ik klagen dat het oneerlijk is; vmnm moet elk nummer evenveel 'airplay' krijgen....
ligt er ook nog aan wanneer men gaat luisteren toch? dus de eerplee word bepaald door de luisteraar zelf...
en als iemand hem 2x gehoord heeft dan hoeft het toch niet een 3x keer? offe... erm...

maar... aan de andere kant kan het misschien ook juist wel weer slim zijn om een track als 1 van de laatste in te zenden omdat je dan ongeveer een beeld kan maken van de algemene stemming die er heerst qua reetdsch ingezonden inzend dingen... dus misschien wil zoid het op die manier spelen :D

rauwmelkse kaaskutten hebben mijn voorkeur.

Laatst gewijzigd:
Okee mijn inzending voor de cuntest.....

Cunt Up The Coke....

Ken jij m toevuggen 6?

Attachments

• Cunt Up The Coke.mp3
    5,5 MB · Bekeken: 159
Blabvlabla kan iemand me track gut machen ja.....danke und sofort ja....oengaboenga kan mein track nicht finden....zwein hunden....

..

maar... aan de andere kant kan het misschien ook juist wel weer slim zijn om een track als 1 van de laatste in te zenden omdat je dan ongeveer een beeld kan maken van de algemene stemming die er heerst qua reetdsch ingezonden inzend dingen... dus misschien wil zoid het op die manier spelen :D

'k Kan je verzekeren dat er geen enkele logica in mijn inzending zit, noch qua muzikaliteit, noch qua stijl..

:D

Ken jij m toevuggen 6?
is reedsch gedaan... ik zie ook dat de Baars dubble is verdwenen :okdan:
'k Kan je verzekeren dat er geen enkele logica in mijn inzending zit, noch qua muzikaliteit, noch qua stijl..
misschien doe jij het ook niet bewust maar wie weet zou het wellicht een voordeeltje kunnen hebben...

momenteel net zoveel inzenders als 2008, nog 9 meer en het staat gelijk aan 2009...

misschien doe jij het ook niet bewust maar wie weet zou het wellicht een voordeeltje kunnen hebben...
...

pff, dat zou betekenen dat ik alle inzendingen moet beluisteren... ha ha hee ja geen tijd hey maar ik ken wel de ex vriendin van een bekend iemand waarmee ik op een dating site een keer heb gekletst haha dus ja he...misschien kan die dan ff via de webcam alles beluisteren van de techno want ja he podiumvrees hey..

:D

mijn inzending is een oude bekende die een andere oude bekende covert (met cum)

Back