• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop/ruil Roland MKS50 en Yamaha TX81Z

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Mattijs Janssen

Techno is the future
Te koop/ruil; Yamaha TX81Z bekend van de vette basslines en house-orgels (oa Klubbheads) en een Roland MKS50, de 19" versie van de bekende Roland Juno 2 met de tranceleads, bassen en de klassieke dominatorsound uit de gabbertijd.

Wat ik nog zoek is een Novation Nova en een Acces Virus A/B/C. Eventueel geschikt voor ruil met bovenstaande...

Origineel geplaatst door shortwave
Altijd ff weten: "wa mot da mooie spul kosten?"

Het liefst ruil ik het met iemand die een Nova of Virus heeft. Dan bekijken we wel hoe en wat. Als dit niet lukt wil ik het wel verkopen, gewoon aan hoogste bieder (ook op marktplaats.nl staan mijn advertenties... vandaar.) Maar de mensen op dit forum kennen de gangbare prijzen wel voor deze gear en op internet is daar ook genoeg over te vinden. Bij interesse zie ik een bod van je graag tegemoet.

Re: Te koop/ruil Roland MKS50 en Yamaha TX81Z

Origineel geplaatst door Mattijs Janssen
Roland MKS50, de 19" versie van de bekende Roland Juno 2 met de tranceleads, bassen en de klassieke dominatorsound uit de gabbertijd.

zeg maar gewoon Roland Alpha Juno serie, want 1 of 2 maakt alleen maar verschil qua keyboard.
bovendien kan ie nog veel meer, bijvoorbeeld redelijk heldere strings en atmospheres en met die 'hoover' of 'dominator' kun je ook andere kanten op, bijvoorbeeld IDM 'geluidsmanipulaties' (hoover omkeren of sequencen enzovoort) :) verder word ie ook nogal eens in drum&bass gebruikt o.a. voor de hoover of hoover-achtige bassen, maar dan soms met nog 'n beetje meer extra pit, want hij klinkt namelijk 2x zo diep/groot als je er 'n goeie pre-amp achter zet of buizen dingetje en het dan netjes EQed ;)

Origineel geplaatst door bambamstudio
hier staat een tx81z voor € 125 :)

maar die is al verkocht...

En ik heb een vraagprijs, dus je mag bieden!

Hé BamBam, hoe kan je een thread met je spullen verwijderen als je het boeltje verkocht hebt, want dan hoeft het er niet meer te staan.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back