Arp Pro DGX voor een nice price

Ik zeg: doen!

Als je de verkoper bent.

Als je hem koopt, zou ik de verkoper een koekoeksklok geven. Dat geluidje past bij hem.

Ik heb er ook een in dezelfde staat helemaal gedaan door EvB......ik ben rijk :)........eindelijk.

Ik kijk puur naar de mogelijkheden even en dan kan ik me niet voorstellen dan
zo'n prijs ooit realiteit gaat zijn.
Ik denk als ie echt perfect is aan € 1000,- maar ik heb me wel al vaker vergist met
prijzen moet ik bekennen.

vx90 = toch de ax60 in rack
A surprisingly full-sounding ANALOG synthesizer that is relatively unknown yet deserving of recognition.

SIX FULLY CONTROLLABLE ANALOG OSCILLATORS (TWICE THAT OF A MINIMOOG)

TWO FULLY ANALOG FILTERS, one is 24dB/Oct 4-pole (capable of cutting much deeper than most filters) and has a rare feature allowing the cutoff to be modulated by the VCO.

UNIQUE in that it is full-blooded 6 OSCILLATOR ANALOG SYNTHESIZER equipped with MIDI for easy integration into modern studios.

The VX90 is the rack version of the AX73. It has MIDI split capability, 100 memory slots, and accomodates equipped AKAI SAMPLERS for creating totally new sounds by editing sampler data or mixing samples with the ANALOG internal sources. (Includes AKAI S-61, S-900, S-950 samplers.) Samples can be processed through the VX90's analog filters and envelopes.

leuk omschreven twice the minimoog jajajaja
moetzeggen de ax60 had een ggoed vies raw karaktertje [kochtm voor 350ofso [metschuifies..jajaja

en maar 1filter dachtik

Is ie meer waard dan 1000 euro dan ?

Een goede Pro DGX of Pro Soloist doet tussen de 800 en 950 eu. Dan is ie wel door Saint Eric geserviced en meestal in goed staat en te koop met een "vraagprijs", als je gaat bieden in Duitsland kom je vaker tussen de 400 en 600 eu maar dan is de staat van het instrument onbekend.

Vergis je niet in het enorme aantal Genesis fans en de vettigheid van de Pro Soloist! Klinkt als een klok als je het aan mij vraagt..

Dus 1000 eu is echt max momenteel, 4000$ is belachelijk.

Die Karolina is als baby iets te vaak op d'r hoofd gevallen en dat is nooit meer goedgekomen....

Paar maanden geleden bood ze een witte Roland MKS7 aan voor het slordige bedrag van $1299 of iets in die richting :stupid

Die Karolina is als baby iets te vaak op d'r hoofd gevallen en dat is nooit meer goedgekomen....

Paar maanden geleden bood ze een witte Roland MKS7 aan voor het slordige bedrag van $1299 of iets in die richting :stupid

Idd ja..

Back