[gezocht] Allen & Heath WZ14:4:2+

Status
Please reply by conversation.
De GL2 lijkt er veel op maar het grootste nadeel is volgens mij de peakmeter, die is een stuk verbeterd op de WZ14:4:2+ (wat een namen ze tegenwoordig verzinnen).
Een ander verschil wat ik kon vinden is dat de WZ twee gainknoppen heeft per stereokanaal en de GL2 maar één.
Als ik het goed begrijp heb je dus 4 stereokanalen op beide mixers waarmee je met een knopje kan kiezen trussen de tulp- of jack ingangen... of zie ik dit verkeerd?

Origineel geplaatst door bounce
De GL2 lijkt er veel op maar het grootste nadeel is volgens mij de peakmeter, die is een stuk verbeterd op de WZ14:4:2+ (wat een namen ze tegenwoordig verzinnen).
Een ander verschil wat ik kon vinden is dat de WZ twee gainknoppen heeft per stereokanaal en de GL2 maar één.
Als ik het goed begrijp heb je dus 4 stereokanalen op beide mixers waarmee je met een knopje kan kiezen trussen de tulp- of jack ingangen... of zie ik dit verkeerd?

de peakmeter zou ik niet weten.

op de gl2 zit maar 1 gain, maar het is wel 2 x stereo per kanaal. dus dat zie je goed.

en het grootste verschil is dat de ingangen/uitgangen van de gl2 op de onder kant zitten, dus je moet hem in een rack bouwen. ligt een beetje moeilijk op zijn pluggen:D

Origineel geplaatst door bounce

volgens mij ,ik kan me vergissen in de modellen ,
maar de GL serie van A&H is geen budget /nounou mixer
de parts en layout komt direct uit de grotere monitoren mixers ,..
GL 2200
ik heb een keertje met zo,n GL2200 moeten werken op een klusje ,vette EQ ,
t lijkt met vergelijking tot mn behringer 3283 [duhhh] wel een filter achtig ,....fx
die schuiven soepel en toch rocksteady

Attachments

• gl2200.jpg
    gl2200.jpg
    12,3 KB · Bekeken: 97
dat is een andere nl. de 16:2DX. 16x mono met ingebouwde fx-processor.
ik heb inmiddels een 14:4:2+ via e-bay duitsland gekocht voor 899 + verzendkosten

Status
Please reply by conversation.
Back