sommige mensen hebben talent en kunnen dat soort springplanken goed gebruiken
als je fulltime muziek wil maken dan zul je die in jouw ogen vieze populariteit nodig hebben
of je nou de allercoolste underground mofo bent of de aller triestste blotebillen fuckface
als je muziek rendabel wil maken moet je het in de markt zetten
in elke branche zitten verziekende lui en originators
ik snap je punt niet zo
niemand die gewoon zn eigen compromisloze shit wil maken wordt daarin tegengewerkt
alleen als je t wil verkopen ben je afhankelijk van lui die er wat aan willen besteden, zo moeilijk is dat toch allemaal niet
en kennelijk word jij op je pikkie getrapt als een zaal vol randdebielen een matig getalenteerde houterige podiumact een staande ovatie geven
je ego zit je zo erg in de weg zelfs dat je blind bent om tussen al die pulp nog talent te herkennen
dus door jouw overtuiging geef je mensen die het volgens jouw overtuiging zouden moeten kunnen redden nog niet eens een kans ook
muziek maken is ook een leerproces
je kan toch ook niet verwacten dat een 16 jarig zolderkamerzangeresje al de skillz van een doorgewinterde topzangeres heeft
gun andere mensen hun plezier en hun succes, daar word je zelf ook beter van
en tuurlijk word er belachelijk veel bagger gemaakt waar massa's mensen achteraan huppelen
NOU EN
snap je niet dat het heilloos is om je daar zo over op te winden
hoe vaak is dat je nou al gezegd?
[edit]overigens heb ik me zelf ook vaak genoeg opgewonden over dit soort shit, maar dat is alleen maar onzekerheid over jezelf. laat t los mh!

[/edit]
affijn
inspiratie?
gewoon knalle