Mijn studio annex crib XVII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
idd ja :) alleen nog een paar van die oude leren banken en wat oude basgitaren, etc.

..en een lavalamp!!

JAH! Da mis ik in m'n huiskamer setup.. de 808!!!

Eens kijken of de vrouw me dan nog lief vind..

kzie 3 schermen ...[pc,s i guess ? ]
en een mpctje
watjse sequencing tool kunje switchen via een midi box/ interface

kzit zelf weers te klooie met een klein pc / cubase midi setup [evolver en supernova ry30 / ddr30 eraan

en mn sync setup stat tafeltje verder ,..werkt prima allebei ..los van elkaar door middel van een cabletje pluggen..is alles syncable ..volgzaam .:D
MPC1000 gebruik ik alleen voor optredens. Tijdens optredens met mijn band ram ik gewoon wat op de pads. Ik heb ook een aantal live danceprojecten met de sequencer gedaan (check Meth-E-Medics maar op Youtube :D).
Als DAW gebruik ik Cubase 5 op laptop waarmee ik MIDI-clock uitstuur naar een MSY-converter voor de TR's. Dan kan ik bijvoorbeeld de 808-triggers weer MIDI-sync gebruiken voor de modular. :) Verder nog een MCV4 voor CV/Gate.

nee juist niet, maar die hele kleine muisjes vinnik ik dus niet echt ergo :)
Ach, het is te doen. Hij is trouwens zo ongeveer op z'n eind dus misschien nu weer eens kijken voor een ergonomisch betere. Heb jij misschien tips voor me? :)

Attachments

• IMG_1068.jpg
    IMG_1068.jpg
    54,6 KB · Bekeken: 97
Mijn huidige - zeer uitgeklede - W.A.H.Studio.

Phochos

Attachments

• DSC00566.jpg
    DSC00566.jpg
    64 KB · Bekeken: 94
Daarom, zo'n HE8 orgel + phoochie en je kan je aan alles verwachten. Zit stampvol klanken en mogelijkheden. En voor wat hij niet kan hebben we de monotron he. :)

Dat harmonium is voor de afwisseling best aardig en geeft met de juiste registers open een warm en rijk geluid. Bovendien is het trapwerk ook goed voor je conditie..:D

De enige echte synthforumafslankmethode :D

Nee maar heb alweer wat jaartjes terug een tijdje zo´n trapkast gehad, en klank echt best lekker, enkel tja ruimte he

Nee, Selected Ambient Works 85-92 van Aphex Twin. :) Ben trouwens wel heel blij met de plaat Acid Eiffel die ik van Garnier heb (onder de naam Choice). :halleluja
heb ambient works idd schaamteloos op mn mp3 speler staan :engel: en Acid eiffel is idd een ... :halleluja. [is natuurlijk super offtopic :kont:] Selected ambient works vind ik vetter dan Aphex Twin's latere werk als Windowlicker

Moet jij niet eens een dikke grote vette buizencompressor kopen ?
Een Sta Level ofzo.

[EDIT]
Die Distressors lijken me trouwens erg gaaf.
Die wil ik zelf wel :D

heb ik al, ik heb een SPL 9530 Multiband buizen compressor, waar ik zelf vorige week EI NOS tubes in heb gezet (ipv de stock SOVTEKS)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back