Mijn studio annex crib XVII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
[/IMG]

P1010034-1.jpg

8o)

Cool, dat zijn ook ikea racks, die houten. Daar heb ik er ook nog 1 van staan

jaja ik zal ze een keer een likje verf geven... roze? zonder gekheid is die mixer een onverwacht een prachtvondst. 4x stereo 4x mono modulair en met vca-alp-faders... dus ipv audio door de faders stuurt ie cv uit wat intern door een vca wordt omgezet. 3x monitor uit, sub uit, master uit, 2x headphones waarbij je per headphone kan kiezen wat je wilt horen op ieder kanaal. dubblele meterbrug... maar wel twee kanalen die aandacht nodig hebben. bij een mono-kanaal is de fader met vca verdwenen (?) en bij een stereo-kanaal doet de rechterkant het niet (probleempje in het vca gedeelte, dual opampje moet ik even vervangen)

haha ja heb al vaak dat ding willen verbannen maar zolang ableton live voor een masterclock kan zorgen wint ie het niet van mn mmt8... aan de muur (uit zicht) hangt een begin van een doepfer setje en een zelfbouw sequencer. Mijn idee was dat die ableton zouden overrulen, mn laptop blijft er toch nog even.

haha ja heb al vaak dat ding willen verbannen maar zolang ableton live voor een masterclock kan zorgen wint ie het niet van mn mmt8... aan de muur (uit zicht) hangt een begin van een doepfer setje en een zelfbouw sequencer. Mijn idee was dat die ableton zouden overrulen, mn laptop blijft er toch nog even.

Zet er eens Renoise op... kost VEEL minder processor en werk ook super als master clock.

Na al die jaren trouw lidmaatschap ook maar eens wat foto's gemaakt van mijn bijna oneindige teringzooi, met hier en daar wat leuke apparaatjes:

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

Attachments

• IMG_1507.jpg
    IMG_1507.jpg
    74,6 KB · Bekeken: 125
  • IMG_1509.jpg
    IMG_1509.jpg
    46,2 KB · Bekeken: 123
  • IMG_1513.jpg
    IMG_1513.jpg
    53,2 KB · Bekeken: 114
  • IMG_1517.jpg
    IMG_1517.jpg
    51,5 KB · Bekeken: 113
  • IMG_1525.jpg
    IMG_1525.jpg
    86,7 KB · Bekeken: 119
Na al die jaren trouw lidmaatschap ook maar eens wat foto's gemaakt van mijn bijna oneindige teringzooi, met hier en daar wat leuke apparaatjes:
...Foto's...

Is dat niet vervelend om je patchbay helemaal bovenin te hebben? Dan hangen je kabels lijkt mij zo in de weg.

Hehe ja, moet toch 2 platen door elkaar kunnen draaien :) Maar die mixer vind ik pas echt hip; slechts 2band-eq, maar die werken als een filter naarmate je ze terugdraait. Nooit eerder gezien, maar klinkt echt te vet :)

Ook maar weer eens even een update. :) De modular is inclusief zeldzaam Schneiderfilter! :D

Attachments

• Blue Room 1.jpg
    Blue Room 1.jpg
    78,5 KB · Bekeken: 112
  • Blue Room 2.jpg
    Blue Room 2.jpg
    64,8 KB · Bekeken: 110
  • Blue Room 4.jpg
    Blue Room 4.jpg
    69,6 KB · Bekeken: 119
  • Blue Room 6.jpg
    Blue Room 6.jpg