Mijn studio annex crib XVII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Hier een plaatje van mijn ergonomisch ingedeelde studio:

2rn9ahe.jpg

En modules van 'n mixer...? Welke is da??

EDIT: Bij deze foto hoort misschien wel 'n apart topic: Spot de gear.

Of zoek de dnigen die geen stroom nodig hebben...

over 1 maand heb je al die crap al weer ingeruild voor nieuwe crap met dik verlies

Nee dus, ik moet juist nu goed op mijn geld gaan letten. Nu mijn versnellingsbak van de brommobiel kapot is gegaan na anderhalf jaar (rara hoe kan dat) en gelukkig wel een deel wordt vergoed, maar ik toch weer een fiks bedrag moet ophoesten erbij, vind ik het nu toch wel mooi geweest met dingen aanschaffen. Wat ik nu heb staan zijn leuke apparaten waar ik voldoende mee kan en daarnaast gebruik ik ook veel software, dus ben altijd voorzien.

Phochos

En ja, ik zal het woord definitief niet meer gebruiken ter bescherming van mijzelf.

Relaxte muziekplek, een echt hok!

Heineken is zo slecht nog niet.. en ze zitten nog dicht ey, er kan nog van alles mee gebeuren.

Ondertussen heeft de beste man wel 'n bosje gear waar je 'n flinke bak herrie mee ken maken.

@ matthew; ik vind het al heel aardig opgeknapt. Dat klinische uber ergonomische wat je eerst had, leek wel een kantoor man...

En 2 Blofelds, toe maar zeg. Doe je alles zonder toetsenbordcontroller of gebruik je het chiclet-toetsenbordje van de ESX daarvoor, of staat die gewoon buiten beeld? :)

1 lijkt me al erg veel:)

Tjah, dat is subjectief natuurlijk. Mensen hebben uiteraard verschillende eisen qua sound en mogelijkheden.

Ik vind de Blofeld erg vet en ben blij met de mijne, ik snap gewoon echt niet waar je een tweede voor nodig zou hebben :)

Ik heb geen idee hoe zon blofeld werkt maar mischien layeren? :P Dingen zijn goedkoop zat om er twee te kunnen kopen.

Misschien vind 'ie hem zo cool dat hij er 2 wilde hebben :D

Coole studio trouwens.

dikke OB MB, wat is dat spul onder die peNdalen?

Onder die pedalen staat een Krohn-Hite High&Low pass filer (die grijze bak)
En daaronder staat een Audio & Design Recording (ADR) compex en twee ADR vocal distressors.
Daaronder staat een Maestro drumcomputer a la CR68

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back