Mijn studio annex crib XVII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik heb geen idee hoe zon blofeld werkt maar mischien layeren? :P Dingen zijn goedkoop zat om er twee te kunnen kopen.

Dat klopt. ;) Ik werk veel met layering.

De sequencer op de 777 en de Revolution controle de Blofeld's. De Revolution heeft Din/Sync en synct de Roland-machines. Ik werk zonder een software sequencer. Ik heb een Sony Vaio laptop en een terratec x24fw alleen voor record en mastering.

Is het mogelijk voor mij, drie tracks tegelijk te spelen. Dit jaar ik koop en TR 909, en SCI Pro One en een Roland SH 09. De 909 is dan de master en de 707 synct de sequencer van de Pro One, de MC 202 heeft en twee track sequencer and controle de SH 09. Is het dan mogelijk vijf tracks tegelijk te spelen, en ik kan stoppen met denken als ik speel.

@lazyeyes

Thanks mate, ben ook erg trots. Desk is custombuild en wat licht hier en daar doet veel.....

Ik ben de boel weer wat aan het herindelen:) De rechterkant is (zo goed als) af:

Attachments

• DSC03179.jpg
    DSC03179.jpg
    82,4 KB · Bekeken: 97
Mooie collectie! Daar kan een aardig streepje muziek op gemaakt worden.

Is die Roland eigenlijk recent of oud? Ik herken het type niet meteen en kan het net niet lezen op de flaptop...

Die Roland is oud. Het is de MP-600, ik had hem nog niet eerder gevonden. Zit een hele leuke equalizer in, verder vrij standaard ding. Sound neigt naar een Yamaha cp-30. Vooral in het hoog leuk.

Updates: (en nee, de logitech PC sub onder de desk is niet de sub waar ik het over had ;D )

ThnX aan de spullen zal het i.i.g. niet liggen :D (nu alleen nog een Setje Quested V3110 en dan ben ik happy :D en blut)

Nee, heb ik onder linkerhand bereik, waar ik ook weer een remote heb d.m.v. de SL, wekr voor mij prima

Mooi spul zeg!

attachment.php

Teac144 uit de kast getrokken voor een paar tracks.
808 is helaas enkel op bezoek.

Ah, Mister Fuck Midi is weer terug :D

Heb ook opgeruimd op zolder. De dozen babykleding stapelde zich op bovenaan de trap... zal morgen eens 'n kiekje nemen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back