Mijn studio annex crib XVII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
synthsforum.jpg

mijn hok . minus de stick/gitaarhoek.....

Lekker plekkie heb je daar gecreëerd Hill :okdan:

Raphie, vind je het geen nadeel van dit bureau dat je niet in het midden zit, of houdt je daar rekening mee met het plaatsen van je monitoren?

goed punt, zal eens opletten waar ik straks exact ga zitten en of monitoren of desk iets verschuiven indien dit noodzakelijk is, de stands zijn ook binnen, nu alleen nog de natuurstenen zwarte slabs :D

zal overal nog een beetje passen en meten (REW) worden, maar dit geeft dus al wel redelijk goed aan waar het heen gaat, speakers dieper en op juiste hoogte, maar tevens ook mooi vrijstaand. (zit nog dik anderhalve meter tussen achterkant speaker en bass traps)

@Raphie, was je andere bureau niet stukken breder en handiger ?

volgens mij was dat vorige meubel ook fraaier, maar denk dat ie het voor het geluid doet??

Nee, dit handiger, alles in een kolom, meer ruimte voor monitoren en minder hoog

En m'n nieuwe desk is binnen
hopelijk morgen m'n speakerstands, natuurstenen platen en auralex subdude
En dan wordt het langzaam aan wat :D

Voor mastering mooi m'n complete chain binnen handbereik en omdat alles mooi in een colom zit geen gezeik met kabels, op een enkele verdwaalde USB kabel na.

Erg fraaie studio Raphie. Wat zijn de afmetingen van je kamer? met name de breedte ben ik benieuwd naar. Het lijkt me nl. wel erg smal om goed te kunnen mixen/masteren maar hoe ervaar jij dat?

Mzzl

ens

7.80m diep en 3.8m breed, gaat wel goed, druk in de weer met REW op het moment. bijna m'n studio weer vlak (m'n vriendin kan geen sweep meer horen)
2 60*60*100 bass traps en zwevende vloer (10cm) gedempt met rockwool

lol, kan iedere dac neerzetten die ik wil, Lavry, dangerous, Weiss en toch kies ik deze..... zal toch wel een reden hebben denk ik dan.....:D (werk jij met een Lynx joh? joh? :D ....)

lol, kan iedere dac neerzetten die ik wil, Lavry, dangerous, Weiss en toch kies ik deze..... zal toch wel een reden hebben denk ik dan.....:D (werk jij met een Lynx joh? joh? :D ....)

Is die reden dat je toevallig te weinig budget hebt?
Of een slechte smaak?
Of misschien weinig onderzoek gedaan naar de verschillende opties?
Of misschien past de kleur van het frontplaatje goed bij de rest van je interieur....
Wat ook zou kunnen...misschien ben je inbreker van beroep en waren de overige bedrijfspanden te goed beveiligd.
Of zoek ik te ver? :D

Ja, da's wel erg ver.... ik heb heel veel dacs geluisterd, voor mij was de Benchmark HDR gewoon de beste match.

Deze krijg ik binnenkort binnen in de studio.

Attachments

• PSS-570-1.jpg
    PSS-570-1.jpg
    30,2 KB · Bekeken: 86
Deze krijg ik binnenkort binnen in de studio.

ha die heb ik ook 2x in mn studiootje staan :P
ik moet er wel om lachen... is echt wel een grappig ding! maar LELIJK!!!! :dubbel:

ik heb er een uit elkaar gehaald en in een rackje gebouwd van 1h. ziet er super gelikt uit met frontje enzo... haha wilde er midi opbouwen doormiddel van een highlyliquid-kitje... kitje heb ik eindelijk besteld maar die kan juist net dit keyboardje niet tracken. :(. heb nu een knopje op de voorkant waarmee ik een c-toets kan indrukken. :)

Ik moet nog steeds 'n foto maken.......

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back