Mijn studio annex crib XVII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Nou... praatjes vullen geen draadjes :D

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

De DX200 en de Siel DK70 ontbreken nog... en jawel, hij is weer computer loos!

F*CK MIDI!!!!!!!!!!

Attachments

• P3272159.jpg
    P3272159.jpg
    51,4 KB · Bekeken: 89
  • P3272160.jpg
    P3272160.jpg
    62 KB · Bekeken: 88
  • P3272158.jpg
    P3272158.jpg
    51,4 KB · Bekeken: 83
  • P3272157.jpg
    P3272157.jpg
    60 KB · Bekeken: 94
  • P3272155.jpg
    P3272155.jpg
    46 KB · Bekeken: 88
fuck midi riep ik 2 jaar geleden ook wel eens, en toen kreeg ik toch een bak ellende over mij heen... Blijkbaar kan het nu wel ?

fuck midi riep ik 2 jaar geleden ook wel eens, en toen kreeg ik toch een bak ellende over mij heen... Blijkbaar kan het nu wel ?

Naja zeg, doe eens niet zo treurig op een zondag. 2 jaar geleden en dan nog steeds drama ervan maken.

Maar VCOVCA, er kan nog wel het een en ander uit als je compleet midi-loos wilt zijn. :P

Wel een toffe set met synths en drumdozen Robbie :okdan:

Je mag nie schelden nie. Daarom het *. Dan is het niet zo aanstootgevend voor mini Hilltree.

Mini Hilltree... is dat dan 'n Bonsaitree?

En indeed, nie helemaal anti midi. Sync en clock... ken nie zonder ze. Ben nog steeds erg blij met m'n KMS30 die ik ooit van Hanz heb gekocht. Was 'n pokke end weg van Nijmegen, maar als toetje kreeg ik dan ook de KPR77 met lederen string erbij :D

Dit is overgebleven van de hardware, de rest is verkocht of staat te koop (alleen de SKytronic DJ2211 mixer staat er niet op):

Phochos

Attachments

• DSC_0157.jpg
    DSC_0157.jpg
    50,6 KB · Bekeken: 80
Phooch heeft te veel naar Obama geluisterd. We need change!!!!!

Mijn studio

Mijn studio

Ik heb er lang over gedaan om uit te komen tot waar ik nu ben. Sparen...grooveboxje kopen....sparen...digitaal synthje kopen....sparen...analoog synthje....analoog modular....analoog.....

Attachments

• Studio1 .jpg
    Studio1 .jpg
    80,8 KB · Bekeken: 84
  • Studio2.jpg
    Studio2.jpg
    84,4 KB · Bekeken: 89
  • Studio3.jpg
    Studio3.jpg
    79,1 KB · Bekeken: 88
  • Studio4.jpg
    Studio4.jpg
    84,1 KB · Bekeken: 87
  • Studio5.jpg
    Studio5.jpg
    71,4 KB · Bekeken: 87
Mooie foto's allemaal!

PMX> hoe ze klinken..ik vind ze supermooi.
Romig, en lekker dik.
Die Federals hebben zijdezacht tophoog.
Mooi voor gitaar enzo.

Die Altec zet ik vaak op zang.
Die Gates op basgitaar.
En die twee Collins gebruik ik vaak als stereo bus dinges.

Is dit puur hobby of heb je ergens een profi studio?

Het is namelijk een wel heel jummie collectie compressors voor een hobbytje, maar anderszijds weet ik ook dat je in een hobby heerlijk kan doorslaan en daardoor vaak verder gaat dan de profs in sommige aspecten.

Phooch heeft te veel naar Obama geluisterd. We need change!!!!!

Met zoals Obana bezuinigt op het ruimtevaartprogramma, bezuinig ik op mijn studio. Tot hier en verder!!!!!!!!!!!!!

Phochos

Ik heb er lang over gedaan om uit te komen tot waar ik nu ben. Sparen...grooveboxje kopen....sparen...digitaal synthje kopen....sparen...analoog synthje....analoog modular....analoog.....

wat is dat ding helemaal rechts op de eerste foto?

Ok Dre, Ok...

mooi hoor J. mokum
maar ehh waar eet jij desavonds..
en matt vet stel man verder is hier alleen maar oooohh op te zeggen hehe.

en natuurijk vetten setup van penik ettek ik zou het zo houden die 6 7 8 en 9 lekker analoog

vcovca echt een gave plek om even tot je zelf te komen.

als je f*ck midi roept wil je alleen maar aandacht. Dat zijn van die uitspraken zoals “praat tegen mij al is het destructief" een soort automutilatie

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back