Mijn studio annex crib XVII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
3rd up

yez peeps o shit forum ,..meet up whit T-imbhu-R 909 he like to lay down on ...909
tr808 ful force ..like the conga tune/up/down into bbd delay ...pitched up / down haha
[cs30 back ground stil not functional [working onit!;-[

Attachments

• Timberrr 057.jpg
    Timberrr 057.jpg
    58 KB · Bekeken: 82
  • Timberrr 058.jpg
    Timberrr 058.jpg
    74,3 KB · Bekeken: 84
...onder een relatie. :D

daarom ruim wonen je wijf in de extrama kamert ...yoke ,..gewoon eenvreindinnetje zoeke die t leuk vindt en niet van breien / goeie tyden houdt
hebbie ook geen kopf geheurer nodig
:okdan:

...de pen is voor knopje 3 neem ik aan?

...de pen is voor knopje 3 neem ik aan?

pen ? = penne opzn ..benden de rierieruhnszzzzzz

@vco ..hebooitya linndrum in huis gehad is soon vette bak ..wildie et nog terugh..betsebudget / eprom machien .asjem vindt vooronder de 600 ofso
leende m van musichouse 10 perdag ofsomooiman cv op gongas ..heb al dagen schik met bos fx .../bbd delays achter de bhigh congas tr808
:okdan:

magniet .weet ik ...posten ditsoort muziek vinnik vet das waar mn huiskamert zich aan adapt:okdan:
simple.vet/ juiste fx

Zo ik ben weer met een update bezig , zoals je kunt zien heb ik weer meer meuk dan ruimte :D

Kijk rustig rond , zie je iets staan waarvan je denk hee maar dat is leuk dan hoor ik het wel :)

Attachments

• ST1a.jpg
    ST1a.jpg
    83 KB · Bekeken: 84
  • st1b.jpg
    st1b.jpg
    89,6 KB · Bekeken: 86
  • st1c.jpg
    st1c.jpg
    70,4 KB · Bekeken: 85
Ja! De EPS module!

Zo ik ben weer met een update bezig , zoals je kunt zien heb ik weer meer meuk dan ruimte :D

Kijk rustig rond , zie je iets staan waarvan je denk hee maar dat is leuk dan hoor ik het wel :)

K250! :W

Meet effe de PH waarde van je kat :D

van een paar jaar terug:P

ondertussen wordt het nu in 2011 een beetje verplaats en dan is het weer Foto tijd:D

zegdat
ben wel blij datk mn philicordfia / yamaha c 35 analogue organ heb wegedan
en nu in de plaats ...dss1 / kawai k5000 en een drum stel heb staaaan ????:halleluja :dubbel:

px 1 kheb een mcbeth doepfer sequencing standalone setup te ..."sleep over ";-]]

px 2= woonkamer stuud = indeed ..most comfy ..ast iig niet voor je tv staat

px 3always have toys ,....around / and a wooly head 4 ya speakhertzzz

Goed bezig, buuf! :halleluja
ronder2000.jpg

passen die 001s nog ergens op een systeem of hoe gebruik je die.

Goed bezig, buuf! :halleluja
ronder2000.jpg

:dubbel:

De beschaafdere versie van de 'Randomizer' : druk op de knop en alles wordt willekeurig door elkaar gegooid...

Hier is mijn hoekje :)

Te zien zijn: Links: Roland A90 en JD 800

Midden: Juno 60 en MPC 500

rechts: Prophet 08 module, Andromeda, JP 8000, Moog LP, Kurzweil K2500RS (onder de moog), MFB synth 2, Nord Rack 2 en een MPK49

Attachments

• synths1.jpg
    synths1.jpg
    40,7 KB · Bekeken: 81
  • synths2.jpg
    synths2.jpg
    46,8 KB · Bekeken: 80
Ziet er goed uit payt! Sfeervol muziekhok heb je zo. Lekkere bak he, die JD-800? (over de Andromeda heb ik het maar niet eens :))

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back