Mijn studio annex crib XVII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Slaapkamer klaar dus nu vanuit de woonkamer naar de ''logeerkamer''..
Ja.., ik ga steeds een verdieping hoger, volgende halte: de zolder!

Attachments

• S8004067klein.jpg
    S8004067klein.jpg
    88,6 KB · Bekeken: 96
Lekker pimpen met die MF's!

nieuwe speakers in de studio, B&W Nautilus 803s, tevens de stroom aangepakt met PS Audio PowerPlant Premier, versterker is EMOTIVA XPA-2, bekabeling Transparent reference.
Mooi hoor, maar niet wat lastig qua luisterpositie?

Ah, Mister Fuck Midi is weer terug :D

Heb ook opgeruimd op zolder. De dozen babykleding stapelde zich op bovenaan de trap... zal morgen eens 'n kiekje nemen.

looking for ward to it !!!!:biertje:

Die SY-1 is al een tijd binnen de familie hier, blijft een geweldige synth voor solo's en het filter is gewoon om te kwijlen. :{

c35 analoog organ yammie ..aangeboden /ophalen ...idem knoppen ..analoge drumdoos int!
volgens mij pastie by jouw egt goed in huis [15+roomzzzz ... kost hier een hele bykamert:okdan:]
:okdan:

Hey een OTO, neem die eens mee de volgende keer :P

leuke platenspeler btw ;)

Platenspeler doet wattie moet doen en dat doettie prima! ;)

Biscuit zal ik wel eens meenemen, die kruimelt goed!
Filter is erg fijn, hij matched erg goed met de MnM, MD en Ipad..
Ding is echt goed ontworpen, kan van erg subtiel tot HELEMAAL over de zeik.

Mijn crib aka isolatie cel. Ben tevreden met de setup zo. Soms heb ik een wel iets een krachtigere processor nodig maar die koop ik nog wel een keertje. Oja onder de akai apc40 staat een m audio pro fire geluidskaart.

Attachments

• IMG_1575.jpg
    IMG_1575.jpg
    39,8 KB · Bekeken: 93
ThnX, Woensdag komt m'n nieuwe meubel, stuk smaller, waardoor de speakers verder naar achter kunnen, tevens steunen besteld voor de speakers zodat deze zo'n 40cm omhoog gaan en daardoor mooi vrij komen te staan. zoals op de foto staan ze al niet meer, staan nu tijdelijk op bijzet tafeltjes, en dat werkt goed, meubel wat ik besteld heb is Musicstore BabyStation:

Kan je goed afmixen op de 803 Raphie? Ik vind die speaker te braaf; ik vrees dat mijn mixen zeer onaangenaam zouden klinken op minder brave speakers. Voor mij moeten mijn monitors eigenlijk zeer onaangename (maar wel fullrange) speakers zijn, zodanig dat als het daar lekker klinkt het overal lekker klinkt. (wat op mijn huidige monitors niet lukt dus ik zoek andere).

De 803's zijn op zich heerlijke speakers als hun geluid je smaak is hoor! En als jij erop kan afmixen, is dat natuurlijk perfect.

wow....wat een afmeting, lijken wel wolkenkrabbers die 803 dingen :D ik zoek eigenlijk nog wel een versterkertje voor mijn nearfield pmc'tjes..... tips toevallig??

Ik had hiervoor Mackie HR824 en heb ene helehoop speakers lopen luisteren
de meeste vond ik veels te schel, hard en gehyped hoog, probleem is dat je daar alles denkt te horen, maar het is geen detail, maar gewoon gehype frequencies, hierdoor klinken je mixen doffer op andere setups. De mackies klinken gewoon groezelig vergeleken met de 803s's geluid is nu veel vloeiender en het laag veel strakker.
Is wel ff wennen, helemaal met de BK XXS-400 sub erbij maar op basis van REW meet ik nu nagenoeg lineair tot 28hz :D kan m'n studio als het goed is dus nagenoeg blind vertrouwen qua vertaling.
nog ff wennen en dit weekend alles opnieuw opbouwen in het nieuwe meubel, dan komt het e.e.a. nog beter tot z'n recht. Nadruk ligt bij mij nu op mixing & mastering, nummers van scratch schrijven vind ik zelf niet zo leuk meer.

Kan je goed afmixen op de 803 Raphie? Ik vind die speaker te braaf; ik vrees dat mijn mixen zeer onaangenaam zouden klinken op minder brave speakers. Voor mij moeten mijn monitors eigenlijk zeer onaangename (maar wel fullrange) speakers zijn, zodanig dat als het daar lekker klinkt het overal lekker klinkt. (wat op mijn huidige monitors niet lukt dus ik zoek andere).

De 803's zijn op zich heerlijke speakers als hun geluid je smaak is hoor! En als jij erop kan afmixen, is dat natuurlijk perfect.

Ik ben ook op zoek naar 803's alleen dan niet de Nautilus. Er wordt 2e hands nog steeds een flinke prijs voor gevraagd. Ik gebruik voor mijn PMC's 2 mono Rotel klasseA blokken. Die PMC's hebben flink wat sap nodig en kunnen echt knetterhard.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back