Mijn studio annex crib XVII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ligt die boormachine daar wat te niksen? Want ik zie geen schroeven steken :D noppen erin gemept of?

Ik heb per schroef voorgeboord met een dunne (2mm) boor.
Daarna met een dikkere boor (8mm) ongeveer 2mm ruimte gemaakt zodat de schroefkop in het hout verdwijnt.
Het gat heb ik dicht geplamuurd. Dus je ziet geen schroeven meer.
Verder heb ik ook nog overal houtlijm tussen gedaan voor extra stevigheid.
Dat is een kleine moeite.

Haa juist, nee had niet goed gelezen dat je al aan het verven was. Lijkt net of ie niet geverfd is. Ja zo heb ik het ook gedaan, beste methode. De laatste laag word lastig. Die is altijd lastig. De kunst om het te doen blinken. Zit er de hele tijd maar krasjes en dergelijke bij te werken, zo blijf je bezig.. zeker als je met een hoop naden zit.

Tip: die kanten van MDF, die slorpen verf op als een spons, smeer er een mengseltje van houtlijm en water over (beetje water, of je bureau is ineens 2 keer zo groot), ofwel een laag houtvernis, dat maakt ie potdicht. En dan zien ze er niet zo ruw en broos uit.

Mancave...

Die wat kalende man is niet ik...

fyn die twee schermen ..moetk ook snel eens regelen .....met mn modile pc setup;-[

voorlopig ligt mn pc setup/op zn rug ..en gaat de start stop ...weeer vanuit een roland;-]

Attachments

• lv-set sneak peak.jpg
    lv-set sneak peak.jpg
    20,3 KB · Bekeken: 76
  • lvset tweakuhzweetuh.jpg
    lvset tweakuhzweetuh.jpg
    51,6 KB · Bekeken: 75
Ik vind die R-ond vertaal machien ook tegek,
maar kan je niet ook een andersom versie maken?

R-ond -> NL :D

kom een keertjuh dagie rondiaans semininaar meelopuh;-] ...
[je wordt niet thuis gebracht;-]

newe welcome gast;-]
8~
een verademing magk wel [mn cs30 ligt plat ..instant same o plezier ermee;-]
:engel:
simple recht door zee bak die op alle frontjes dik / goed klinkt

Attachments

• Timberrr 155.jpg
    Timberrr 155.jpg
    51,9 KB · Bekeken: 86
Is je studio in een Ford Transit ingebouwd ofzo? :)

Het ziet er een ietwat kleine (zeg liever: compact :)) maar erg leuke studio uit!

.......nou dan is hier mijn zweethok

heerlijk, effe lekker een 909 met bumperstickers in dat hok gevlamt :L DUN TSS DUN TSS DUN TSS

cuba7k een kleine maar wel zo vette dat je er in thuis voelt...

studio tropicanaantje 1.50 x 1.70 x 2.0 m

Wow. er bestaan dus WEL kleinere studios dan die van mij :)

Maargoed, alles lekker in handbereik zullen we maar zeggen hehehe. En ik vind die monitor stands juist wel wat hebben. Maar wat zijn die buizen links/rechtboven. Luchtafvoer? Of stiekem naar je megagrote reverb kamer?

Cuba's hok is vet :D

Morgen komt er wat spul bij. Helaas tijdelijk, maar wel heul vet. MS20, MS50 en SQ10, en TR606 en Atari ST! Gelukkig ook 'n rack voor alles.. mooi de hoogte in bouwen :-)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back