Treinspotter
Ouwe rot
Die kat is die ook analoog offfuh? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Orgue Electronique - The Longing (album version)
Al een ouwetje, inmiddels is er wel weer wat veranderd, meest ingrijpend is een andere mixer dan de Dayner in deze video. Er volgt vast nog wel 'ns een foto.
Al een ouwetje, inmiddels is er wel weer wat veranderd, meest ingrijpend is een andere mixer dan de Dayner in deze video. Er volgt vast nog wel 'ns een foto.

Mooie track en sfeervol filmpje! Die Revox wil ik ook ooit wel eens, werkte vroeger met een gelijkaardig model, maar dan zonder LED teller. Nodig om 'm zo in 't rood te laten gaan?
Meestal overstuur ik wel wat voor de saturatie, op 38cm per seconde stuur ik ook weer wat harder in dan op 19cm. Maar ik kijk vooral op de RTW hoe hard ik werkelijk opneem (die slaat hier trouwens wel te veel uit).

Thanks. Nodig niet is 't niet, maar dit is maar net boven de 0dbMeestal overstuur ik wel wat voor de saturatie, op 38cm per seconde stuur ik ook weer wat harder in dan op 19cm. Maar ik kijk vooral op de RTW hoe hard ik werkelijk opneem (die slaat hier trouwens wel te veel uit).
Het zijn hoe dan ook fijne recorders, een pr99 of b77 (is tenslotte hetzelfde) kun je rustig kopen voor niet al te veel, onderdelen zijn nog makkelijk te krijgen en (nog) niet zo heel duur.
Toevallig nam m'n kat vanmorgen een vriendelijke 'ik zit hier prima' pose aan, dus toch nog een foto van de andere mixer:
![]()

Haha nee dat niet, maar er mag wel nog een setje van iets leuks bij. Suggesties zijn welkom.