Mijn studio annex crib XVII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Haha nee dat niet, maar er mag wel nog een setje van iets leuks bij. Suggesties zijn welkom.

Ben zelf erg tevreden over m'n ADAM A7's, zowat een jaartje geleden 2e hands gekocht via deze site. Er zijn ondertussen natuurlijk al nieuwe versies van uit, met een (geloof ik) dubbel zo krachtige versterking en een tweede front-port. Maar ook de 'oude' A7's blijven een aanradertje!

Moet ook maar eens foto's nemen, maar denk dat ik nog even ga wachten tot dat m'n <patser modus> 12U modular wordt geleverd </patser modus>

Mijn studio tot nu toe (met nog twee modules die nog moeten binnenkomen).

En de laatste aanwinst, de Juno Gi.

Attachments

• DSC00768.jpg
    DSC00768.jpg
    79,9 KB · Bekeken: 82
  • DSC00769.jpg
    DSC00769.jpg
    69,1 KB · Bekeken: 79
Zo ey, doe maar hip, 'n JunoG! Ga je nou gangster rap maken?? :D

dat ziet er goed uit.
wat is die functiegenarator op de achtergrond ? een soort frequentiegenerator of zo ?

dat ziet er goed uit.
wat is die functiegenarator op de achtergrond ? een soort frequentiegenerator of zo ?

Dat is inderdaad een funtie-Generator, die heeft mijn broer in 1982 gebouwd en die gebruik ik nu voor effecten ala de EMS VCS3.

Phochos

Zo ey, doe maar hip, 'n JunoG! Ga je nou gangster rap maken?? :D

Nee hoor, gewoon cosmic music and KUT-music.

Phochos

Heb je weleens naar een set Philips MFB geluisterd?

khoor daar idd veel goede verhalen over ..
..mfb philips dive modellen ...welke zijn lkkr ...iig denkik meer sparkle dan de kartonne ns10

maar idd ast daarop klinkt ...klint t overal op;-]

:okdan:

Ik ben anders echt dik tevreden over die NS10's, hoor. Hoogstens ter extra referentie dat ik een setje speakers kan gebruiken, maar echt nodig vind ik het niet. Mijn mixen klinken zoals ik wil, als er al ooit iets niet lukt ligt dat niet aan de speakers maar aan mijn onkunde.

Die MFB's heb ik ooit gehad, maar bleken kapot dus nooit geprobeerd... Een setje Adam's of Dinaudio's zou misschien nog wel leuk zijn.

ZO! Alles nu aan de linkerkant gezet, tafeltje gebouwd zodat er twee etages zijn om spullen op te zetten. Kijken of het een verbetering is. En hopen dat het straks niet allemaal in elkaar dondert dankzij mijn beperkte doe het zelf skills. Het scheelt rechts in ieder geval een hoop ruimte (niet op de foto).
Ik kan nu weer mijn stoel draaien zonder de juno te rammen met de achterkant *D (de Juno kwam van rechts!)
De Space echo is ook weer helemaal up and running! :kroon:
De volgende stap is die ouwe versterkers en boxen eindelijk eens vervangen door wat kleiners.

attachment.php

UPDATE: het is al wel inelkaar gedonderd maar niet zo heel erg! Ik denk dat het wel houdt. Je ziet ook op de foto dat die bovenste plank wat doorbuigt. Maar volgens mij blijft het wel staan zo

Attachments

• P1020383.jpg
    P1020383.jpg
    89,5 KB · Bekeken: 81
Ik ga wat spullen uit mijn studio opruimen, wil alleen nog de Roland Juno Gi en de Moog Little Phatty (komt waarschijnlijk in november binnen) en twee Roland Modules behouden met de Boss BR523 recorder erbij.

Wij hebben 3 katten, lopend op 6.1Ghz x 666 bits..... EN DAN NOG STEEDS EEN AANTAL DINGEN NIET BEGRIJPEN !!!!!!

Zal wel door het beperkte geheugen komen..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back