de FURMANs zijn trouwens ook top, zitten 10 IEC inlets op de achterkant en 1 op de voorkant, ik heb er nu 2 en nummer 3 en 4 (voor PA) zijn onderweg, niet alleen kan ik dan in m'n studio de stroom opdelen in 3 groepen, zodat niet de groep er uitknalt als ik alles met 1 schakelaar aanzet (heb nog geen zin gehad om een "trage" zekering automaat in de meterkast te laten zetten.
Tevens geven 3 van deze units de mogelijkheid om gear met trafo's, PC en chain van elkaar te scheiden.
kan dus zometeen met een knop PC en MR5's aanzetten, met nr2 rack rechts bijschakelen en met nr3 eindversterker, subwoofer, BMC2, NEVE inschakelen. dus met ff snel wat kpieren / installeren of luisteren, hoeft niet de hele studio opgestart te worden. De ultra korte IEC M/F kabels zijn echt een uitkomst, trok toch een flinke stapel 1.8m voedingskabels onder en achter het bureau vandaan.
Nu nog wat Techflex met klitteband om alle multikabels in goede banen te leiden en dan is qua kabel management ook alles klaar.
Als laatste heb ik van alle freubels van afgelopen jaar een selectie gemaakt van tracks die ik gezamelijk als 2e album wil uitbrengen. word dus nu zaak om al die projecten op te lijnen, te revoicen en routen naar de nieuwe gear en af te ronden. Ben nu wel klaar, heeft even wat omwegen gekost en er is veel spul gekomen en gegaan. Maar ook een aantal zaken gebleven.