Mijn studio annex crib XVII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Da wil die van mij ook steeds, mee draaien.. maar het komt er maar niet van.

What's new?

- Lexicon PCM91
- Novation IMPULSE49
- TC electronic BMC-2 terug (wegens handige ADAT aansluiting)
- 2e setje monitoren (Mackie MR5 MK2)
- 2x FURMAN netfilter (3e onderweg)
- bijna alles nu aangesloten met IEC stekkers op minimale lengte
- Verse Win7 install, vanwege alle updates van de afgelopen maanden

Hoe bevalt de impulse49? Ik heb zelf de SL 49 MK2... maar het is me nog steeds niet goed duidelijk waar nu de grote verschillen tussen deze twee controllers zitten.

ten eerste de teletubbie toetsen en groot display, minder toetsen, véél beter klavier
dat alles maakt het e.e.a. een stuk ergonomischer en speelbaarder

Zo! de Voyager is ook de deur uit, nieuwe laptop besteld met Core i7 en een nieuwe Core i980 (6 cores) voor de PC in de studio, enige outboard synths zijn nu nog de Ti en DSI P08, deze blijven voorlopig

waarom heb je die voyager weggedaan? is toch lekker ding...
goed te horen dat m'n prophet nog steeds goed verzorgd wordt :)

Voyager was heerlijk, maar ik gebruikte eigenlijk hem niet genoeg, nu 2 17"laptops en een Core i7 2600K besteld
de p08 voldoet nog prima :)

Liever een Voyager dan NOG een computer...

Tja, voyager blijft lekker hoor daar niet van, maar ik merk dat ITB toch wat beter bij m'n workflow past. Heb ook nog steeds de Ti en de P08

heb 2 hele mooie Dell XPS 17"gekocht met i7, SSDs en 8GB, één is voor mijn vrouw en de ander voor mij
daarnaast voor de studio workstation een nieuwe i7 2700K processor, aangezien ik de i950 al weer op z'n knieen begon te krijgen. Kan ik weer ff vooruit en ik kan uit de P08 ook 2 kanalen halen en nee het is geen voyager, maar heeft wel de ballen die de VA's in the box missen

Ik vind het wel vet.
Maar ik kan me ook voorstellen dat mensen het "ik zit met m'n homovriendje op de bank" muziek vinden.

Dat weet ik wel.
Ik heb je al meerdere malen bakken met stront zien incasseren terwijl je je rug recht hield.
Daar kan ik nog wat van kan leren.
Nu krijg je nog een pluim van me ook...
Maar goed..misschien komt die even hard binnen komen als die bakken stront...niet dus;)

Een Ikea Rast kastje, een doepfer DIY kitje en het begin van het einde is ingeluid..
Wat dingetjes weg, wat dingetjes verplaats.

Excuse the crappy iphone pics :bekdicht:

Attachments

• IMG_0360.jpg
    IMG_0360.jpg
    57,4 KB · Bekeken: 74
  • IMG_0361.jpg
    IMG_0361.jpg
    45,2 KB · Bekeken: 74
  • IMG_0364.jpg
    IMG_0364.jpg
    70,3 KB · Bekeken: 74
  • IMG_0363.jpg