Mijn studio annex crib XVII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Muziek maken en als je ermee stopt niet alles weer netjes opruimen. Een plant (palm ofzo) kan ook een verrijking zijn in je studio..

Mijn zolder.

Attachments

• 402308_303700066337832_100000935232221_869951_554026272_n.jpg
    402308_303700066337832_100000935232221_869951_554026272_n.jpg
    66,3 KB · Bekeken: 72
Mijn zolder.

Leuk :okdan:

Alleen die schuimrubberen platen vind ik qua keur niet zo héél mooi.. EN er komt redelijk wat stof vanaf.. :erm:

Tja over dat stof heb ik eigenlijk nooit echt aan gedacht.......alhoewel mijn apparatuur niet echt stoffig is.
Maar misschien wel een punt om over na te denken. :okdan:

Het gaat er natuurlijk om wat er uit dit zolderkamertje komt.
Check www.soundcloud.com/mike-storm :P

Leuk :okdan:

Alleen die schuimrubberen platen vind ik qua keur niet zo héél mooi.. EN er komt redelijk wat stof vanaf.. :erm:

mijn studiootje na mn verhuizing :)

ik mis nog wel sfeer trouwens, iemand suggesties om sfeer in je studio te brengen?

Misschien er een synth hoekje van maken? en niet zo allemaal tegen 1 muur aan? Of zo houden en een oud dik schilderij aan de muur hangen, eentje met een gruwelijk schip erop.. :D

Na verhuisd te zijn en 3 jaar geen klap gedaan te hebben kriebelt het weer en een beetje begonnen opnieuw op te bouwen

Attachments

• studio1.jpg
    studio1.jpg
    98,3 KB · Bekeken: 77
  • studio2.jpg
    studio2.jpg
    109,8 KB · Bekeken: 73
Mooi, lekkere setup, akoustiek nog wel een uitdaging denk ik?
wat voor tafel heb je daar?

Tafel is een M3700 Tascam. Acoustiek is idd niet optimaal. Werk veel op koptelefoon en af en toe een beetje blazen op mn proac studio 100's

Mag ik even heel off topic vragen? Ik zie op de Tascam de bypasslampjes branden, heb jij die automation een beetje aan de praat gekregen? Ik wacht nog steeds op de handleiding van de mijne, maar zou ik zou graag wat meer willen weten (evt lezen) over de automation. Ik weet dat 'ie zonder JL Cooper uitbreiding enorm beperkt is, maar het zou al prettig zijn als ik de EQ knop default aan staat ipv uit. Ik weet zelfs niet eens of de diskdrive HD floppies kan gebruiken, laat staan hoe dat gedeelte verder werkt.

Hoi Chinetti. D&R Dayners nu toch maar de deur uit gedaan?

Ik gebruik de M3700 eigenlijk alleen maar als een veredeld patch panel. Omdat het zo mooi staat in de kamer. Ik heb vroeger de automatisatie wel gebruikt maar nu eigenlijk niet meer Ik dacht dat jer ook een HD disk in kon doen maar als DD gebruikt of zoiets. De VCA's bypass ik inderdaad omdat het toch wat minlmaal iets met de klank doet en ook wel een beetje ruis toevoegd, Het is niet de allerstilste mengtafel.

Ik heb trouwens zelf de user manual en service manual. Deze heb ik ooit eens een keer gescanned. Kan ik je mailen, moet je alleen even een mail adres opgeven waar deze grote bestanden (24-26MB) in kan dumpen.

...of zo'n schrale rechter onderarm..

Sja, wat dan? Muis gezellig op schoot?

Lul maar, kei fijn zo'n ding. En als je ruzie heb met je vriendin heb je meteen iets om mee te gooien. Laat mooie blauwe plekken achter :D

Sja, wat dan? Muis gezellig op schoot?

Of een gigantische touchpad. Wat erger is is dat je daar mee 0,0 polssteun hebt als je aan 't typen bent, dus ik hoop voor Impression dat 'ie meer muziek maakt dan post :D

Hahahaha ik Post vanaf mn laptop op werk dus in de Studio ben ik alleen maar muziek aan het maken hahahha :P Maar hoezo is mn muis slecht dan? heb er speciaal zo'n mousepad met kussentje bijgekocht maar dat is dus niet bevorderlijk zoals ik hier lees? Trackball heb ik ook wel eens over gedacht, maar zal wel ff flink wennen zijn

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back