Mijn studio annex crib XVII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Zeg met die onmetelijke hoeveelheid spullen in weinig ruimte durf ik m'n kleinschalige net opgeruimde hoekje niet meer te laten zien :dubbel:

Misschien 'n extra topic maken: Mijn studio annex goot.. :D

Ik moet wel zeggen dat stoppen met blowen, tabak rookte ik al niet, nogal 'n verschil maakt met de hoeveelheid afgescheurde vloeitjes en plukken shag die rond m'n 808 zwerft. Nu de flesjes bier nog mee naar beneden nemen en ik heb bijna 'n echte klinische studio. Daar ik niet 'n maand terug de ombouw van de trap weg ben gaan schroeven en gestopt ben.. halverwege... en er nog overal schroeven liggen...... en stukken hout.................

Ben de boel op zolder nu aan het vertimmeren, net geschilderd en getext, nu laminaat aan het leggen, dit hele hok wordt straks mijn speeltuin. Rechts langs de muur komen de winkelschappen met de kantelbare dragers, ik denk maximaal 4x2 synths. Aan de achterwand de mixer, en wellicht in de toekomst weer een keyboardrack er tussen.

attachment.php

Links om de hoek passen nog precies mijn IKEA platenkasten (dus niet recht langs de verwarming he ;) ) en tegen de schuine balk komen nog mijn hi-fi componenten en mijn Commodore 64 en Amiga.

attachment.php

Straks dus nog de L-poten installeren als ik klaar ben met de vloer, en dan nog een paar oude tapijten er in voor de warmte :)

Attachments

• links.jpg
    links.jpg
    40,9 KB · Bekeken: 74
  • rechts.jpg
    rechts.jpg
    40 KB · Bekeken: 73
Ik heb dus de hele godganse zolder opgeeist voor de synths. Integraal. Niks geen muurtje of deurtje, gewoon gevel tot gevel, vloer tot nok. :D En dan te weten dat ik voor die oude hobbykar van mij ook al heel de garage opgeëist heb en de serieuze auto's dus buiten slapen. En dan nog die rode Tannoys in de woonkamer. :D :D Het is allemaal OK voor de misses zolang de andere ruimtes van het huis er hobbyvrij uitzien (die Tannoys waren er eerder dan zij...). :) Dat vind ik zelf eigenlijk ook wel een goed uitgangspunt. Een normaal huis met een crazy kamer. Nuja, verdieping. En garage. You get the idea.

Mooie kamer trouwens Bikkel, goed bruikbare muren voor een wall of synths! Veel plezier daar.

Zeker, lekker retro behang, heb ook nog twee rails met een Philips spotjessysteem uit eind jaren '70, daar kun je er nog zat van vinden op Marktplaats dus ik hang er denk ik een paar oranje bij om alles mooi uit te lichten :)

Ah kijk, nog iemand met een themazolder. Die van mij krijgt qua kamer het uiterlijk van een gerenoveerde boerderij, en qua interieurelementen een eigenaardig hoopje voorwerpen. Dat gaat van een oud oranje zwaailicht over zweedse legerhelmen tot een remparachute van een straaljager. :) Hobbyhok he.

Ah kijk, nog iemand met een themazolder. Die van mij krijgt qua kamer het uiterlijk van een gerenoveerde boerderij, en qua interieurelementen een eigenaardig hoopje voorwerpen. Dat gaat van een oud oranje zwaailicht over zweedse legerhelmen tot een remparachute van een straaljager. :) Hobbyhok he.

Zo hoort het ook :okdan:

Denk dat ik de planken van de schappen ook een kleur ga geven, ook knaloranje of zo.

Het lijkt wel of het je woonkamer is. Of zie ik dat fout? Zo niet, ben ik tenminste niet de enige in mijn 1-kamer appartementje :D

Jeps, ik heb de studio geïntegreerd in mijn woonkamer. Dus ik leef praktisch tussen mijn gear. Maar er zijn meer forumleden die dit volgens mij zo hebben. Ik vind het heerlijk om mijn droom setup naast mij te hebben i.p.v. in een aparte kamer ondergebracht te hebben (en mijn vriendin ook, gelukkig maar..:D). En ik heb hier nog de beschikking over 2 slaapkamers, dus een 3 kamer appartement.

Maar ik kan me voorstellen dat het in de meeste gevallen niet praktisch is, dus ik zal een andere 'studio annex crib' daar niet om veroordelen..:) En toegegeven, er staan zat juweeltjes van studio's tussen in dit draadje bij die niet in de woonkamer zijn gesitueerd..

Fijn keldertje!

En leuke minibar ook :D

Erg leuk studiootje idd, zie ik mezelf ook wel zitten en die marshall mini amp ook erg stoer. Waren die toendertijd niet te koop bij feedback voor een euro of 50?

Jeps, ik heb de studio geïntegreerd in mijn woonkamer. Dus ik leef praktisch tussen mijn gear. Maar er zijn meer forumleden die dit volgens mij zo hebben..
hier ook... heb zelfs een hoogslaper gebouwd om mn bed er niet tussen te hebben staan. moet eerlijk zeggen dat ik in het begin niet erg lekker sliep op mn zelfbouw bed, als ie naar beneden zou komen zou ook een deel van mn studiootje plat zijn. maar ondertussen uitgebreid getest en durf te slapen :W

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back