Mijn studio annex crib XVII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Wat nieuw spul aangeschaft en vandaag alles een beetje netjes opgeruimd en aangesloten. De locatie van mijn midikeyboard laat nog te wensen over (suggesties?), en het rack mag nog een stukje voller, maar tot dusver ben ik heeeeel blij met mn spullen!

Attachments

• IMG_0837.jpg
    IMG_0837.jpg
    54 KB · Bekeken: 72
  • IMG_0838.jpg
    IMG_0838.jpg
    58,6 KB · Bekeken: 76
  • IMG_0839.jpg
    IMG_0839.jpg
    43,6 KB · Bekeken: 68
Wat nieuw spul aangeschaft en vandaag alles een beetje netjes opgeruimd en aangesloten. De locatie van mijn midikeyboard laat nog te wensen over (suggesties?), en het rack mag nog een stukje voller, maar tot dusver ben ik heeeeel blij met mn spullen!

Wat voor 'n kit gebruik je voor die laatste foto?

lijkt me lastig werken, zo alles op z'n kant hebbende

Hahahaha ik Post vanaf mn laptop op werk dus in de Studio ben ik alleen maar muziek aan het maken hahahha :P Maar hoezo is mn muis slecht dan? heb er speciaal zo'n mousepad met kussentje bijgekocht maar dat is dus niet bevorderlijk zoals ik hier lees? Trackball heb ik ook wel eens over gedacht, maar zal wel ff flink wennen zijn

Zolang je niet uren in dezelfde houding zit zal het wel loslopen hoor. Maar het is een verkeerde houding zo te zien, waardoor je de verkeerde spieren te veel belast en je hebt geen steun om je onderarm te laten rusten. Je merkt het vanzelf wel }:|

Zolang je niet uren in dezelfde houding zit zal het wel loslopen hoor. Maar het is een verkeerde houding zo te zien, waardoor je de verkeerde spieren te veel belast en je hebt geen steun om je onderarm te laten rusten. Je merkt het vanzelf wel }:|

Dan toch maar eens kijken voor zo'n trackball, want kan het niet veroorloven om mn studio een tijd te moeten missen omdat ik met een lam handje zit hahahah

Even wat nieuwe plaatjes..:)

Attachments

• Boven.jpg
    Boven.jpg
    70,9 KB · Bekeken: 75
  • Avond.jpg
    Avond.jpg
    52,3 KB · Bekeken: 75
  • Dag.jpg
    Dag.jpg
    61,4 KB · Bekeken: 74
Ik denk met zekerheid te kunnen zeggen dat R-ond en ik de grootste teringzooi in hun studio hebben van allemoal.

Dat weet ik wel zeker :P

Ik denk met zekerheid te kunnen zeggen dat R-ond en ik de grootste teringzooi in hun studio hebben van allemoal.

In de mijne staat er niet veel teringzooi (in tegenstelling tot aangehaalde voorbeelden wonen er geen ratten in ;)), maar ik zal wel de minste beweegruimte hebben denk ik. Hoop ik. Want het is letterlijk zo dat als ik nog 5kg bijkom, ik niet meer bij mijn synths geraak De deur geraakt ook al een jaar maar half open van de zooi erachter, en de kast in de hoek is door synths en co al jaren onbereikbaar.

Maar binnen een paar maanden heb ik 36m² hobbyruimte. Dat wordt enerzijds de synthstudio en anderzijds een werktafel om te solderen. :halleluja

Dan heb je mijn studio nog niet gezien:

Attachments

• Studio-Tyfuszooi-01.jpg
    Studio-Tyfuszooi-01.jpg
    101,2 KB · Bekeken: 74
  • Studio-Tyfuszooi-02.jpg
    Studio-Tyfuszooi-02.jpg
    95,7 KB · Bekeken: 82
Mahahhaaah.. fijn, stelt me gerust. Nu nog zorgen dat de kids niet al m'n tijd opslokken, kan ik ook nog eens in de rommel gaan werken, of i.i.g. opruimen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back