teluur
Te|
inderdaad, want ik zie dat er nog helemaal niets op het mengpaneel is aangeslotenIs ook meer verzamelen van leuke spullen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
inderdaad, want ik zie dat er nog helemaal niets op het mengpaneel is aangeslotenIs ook meer verzamelen van leuke spullen

inderdaad, want ik zie dat er nog helemaal niets op het mengpaneel is aangesloten![]()

hee ik mis het schuine dak, zit je niet meer op een zolder dan?

De "stand" van zaken? Op z'n kop![]()

Nieuw Roland-hoekjeéén van de 101's zal plaats moeten maken vrees ik.

Ik zou een extra plankje/verhoging plaatsen.Nieuw Roland-hoekjeéén van de 101's zal plaats moeten maken vrees ik.
Mooi hoekje!
Nieuw Roland-hoekjeéén van de 101's zal plaats moeten maken vrees ik.

jeweettoch..! Zijn hier vast wel meer Renoise gebruikers ofniet?REMOISE!!!![]()
Is zeer waarschijnlijk de stabilizerings-optie die YouTube me aanbood, had ik beter niet kunnen doen, lijkt wel een drugtrip nu!eeeeuuhh. waddefok is met je camera aan de hand? shit buigt alle kanten op en is te stabiel voor handheld. Zit je te post stabilizen of wat?
Ik heb de mpc nog maar net, en toen ik er een andere JJOS aan het opzetten was kwam ik het toevallig tegen, vind het lache. Hier is meer info: http://www7a.biglobe.ne.jp/~mpc1000/splash.htmgrappige boot/splashscreen op je mpc. Kan je dat zelf aanpassen? (blijkbaar wel!)