Mijn studio annex crib XVII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Dat klopt, daar heb ik nu mijn treinbanen lopen. Nee zit nu in mijn oude slaapkamer. Sinds mijn moeder naar een verzorgingshuis is gegaan, ben ik alleen (voorlopig nog wel, maar met een vriendin die nu echt serieus is, komt het samenwonen dichterbij). Dus is de oude slaapkamer nu de echte studio.

Phochos:D

Ik hoop dat je net zo weloverwogen omgaat met vriendinnen als met je setup. Niks impulsiefs enzo...

Ik hoop dat je net zo weloverwogen omgaat met vriendinnen als met je setup. Niks impulsiefs enzo...

Die zal ik nooit inruilen voor een ander, is ze veel te lief voor en daarvoor houd ik teveel van haar. En daar is er maar eentje van in deze soort, synths kun je nog inruklen voor iets beters.:dubbel:

Oke dating talent, zullen we het nu hebben over studio annex crib shiz ipv over je liefje en financiele situatie?

Tuurlijk, maar ik reageer alleen als er iets van me gevraagd wordt en dus doet ik dat ook.

Bij deze en gaarne weer fotos.

Phochos:D

Hmm, dat kwam er iets bot uit, foto dan maar!

attachment.php

Laatste aanwinst.:D

Attachments

• DSC01132.jpg
    DSC01132.jpg
    52,3 KB · Bekeken: 90
Laatste aanwinst en direct beste koop van de afgelopen 10 jr. Was ver buiten mijn budget maar dubbel en dwars waard, geen moment spijt van gehad. Special thnx 2 AngeFragile voor de opzet en Helios voor outstanding service.

Attachments

• IMG069.jpg
    IMG069.jpg
    42,6 KB · Bekeken: 93
Werkt prima deluxe die combi doepfer en moogerfoogers. Met adapterkabeltje Jack/minijack

Hey, ga es ff ergens anders bloeden man. Dit is toch een foto thread. Ik het over de looks en stijl.

Dikke designer stoel, Moog gear achter glas, stijlvolle vrouw.....en oerlelijke KRK's

Kopiestoel en moogs net zo bruikbaar als bij Feedback. Volgens mij is mevrouw de baas en krijgt moogiehond het sleuteltje van de kast pas als zij klaar is met shoppen bij Zalando.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back