Zodiak met koninginnedag.

JohnnyBusca

rocket scientist
ik ben er ook !

wij gaan de dag beginnen op het grasveld van de rotonde bij het 18 septemberplein..lekker een jointje roken ehehe
en dan lekker een uurtje of 2 door de stad lopen en dan eens naar emotion en dan daar ff lekker stampen op acid junkies (tenminste neem aan dat zij der weer zijn zoals gewoonlijk ?!?!?) en dan afsluiten op lichtplein :P

Ik hoop dat het mooi weer wordt in de lichtstad. Vorig jaar was super, eindhoven bewees dance-city te zijn :)

Hopen dat hooligans niet zo van techno houden....... als de hard-trance lokaties maar ver weg van lady-aida en acidjunkies uit de buurt liggen..... :stupid

Is er verder nog wat te doen op kdag zelf en de avond er voor? Of is dat *sssht* geheim? ;)

Origineel geplaatst door maxdox
Hopen dat hooligans niet zo van techno houden....... als de hard-trance lokaties maar ver weg van lady-aida en acidjunkies uit de buurt liggen..... :stupid

beursgebouw..maar da's de avond ervoor, 29e dus. qontact ofzo.
meteen antwoord op je vraag bikkel..;)

Origineel geplaatst door oozi
beursgebouw..maar da's de avond ervoor, 29e dus. qontact ofzo.
meteen antwoord op je vraag bikkel..;)

NEE DAT IS HET NIET :(:(:(

;)

Origineel geplaatst door bikkel
NEE DAT IS HET NIET :(:(:(

;)

hahahah teKno zeg ik...

is dat niet weer op de gebruikelijke locatie?

Origineel geplaatst door STicKX
hahahah teKno zeg ik...

is dat niet weer op de gebruikelijke locatie?

nee dus juist niet. in verband met gezeik van de vorige keer. dus dezelfde mensen doen iets op een hèèl andere plek. 's ook niet echt in de buurt.

dus dezelfde mesne doen iets op een hèèl andere plek. 's ook niet echt in de buurt.

Buitensex?? :D

Maar jongetjes en meisjes, ik weet de locatie. Jullie mogen me nu aanraken.

*raakt bikkel aan*

*raakt bikkel aan*

aaaaaaaaaaaahhhhhhhhh...

lekkerrrr

maarehm, ik heb al een afspraak dan, FUK FUK

Venlo

Venlo

Hier in Venlo is in "de Splinter" een punkfestival met 20 bandjes.. daar moet ik van 10 tot 18 uur achter de knoppen staan. Met een beetje geluk ga ik daarna in het kielzog van '69 charger mee naar het Eindhovense.. om aldaar de dag af te pilzen onder het genot van Speedrock, Hiphop en koude Dommmmmelschhhh..

Ook voebal?? :(
Ach ja, als ze maar wegblijven dan!
Enne, ja Acid J's & Aida zijn er weer bij.. :)

Back