Hoi dit ben ik.

s500d

Nieuwkomer
Ik ben in het echte leven Ronnie Wolda.

Ik heb voor de hobbie al jaren een licht en geluids verhuurbedrijfje genaamd Wolda P.A. en ik speel al jaren in coverbands en projecten.

Nu heb ik voor het eerst een heuse synth gekocht, en daarom me maar aangemeld bij dit forum omdat ik erg veel vragen heb en vast wel ga krijgen.

Eerder speelde ik op een yamaha psr 7000 en dat werkte prima maar was altijd jaloers op de mooie sounds van een synth die ik bij andere bands hoorde.

Maar een synth is toch wel andere koek qua bediening.

Nou dat was het wel weer zo'n beetje

Gr Ronnie

Ronegen. Het is een Roland jv-80 geworden. Jaja een oudje maar volgens mij een prima ding.
Ik heb er een exspansion board "keyboards of the 60 and the 70" bijgekocht omdat ik juist vette organs en rhodes geluiden wou hebben.

Meloyoungster. Ja inderdaad ik kom uit het mooie Kampen. Btw niet alle wolda's komen uit Kampen haha dus wel toevallig.
Kennen wij elkaar? Het zou heel goed kunnen ivm jarenlange trouwe dienst in t'Ukien als geluidsman en diverse projecten in kampen op geluids gebied.

Gr R.Wolda

volgens mij een keer in de corner gesproken?

maare ik had ook even geo googeld hoor naar je/u bedrijf :) (je woont in de buurt waar ik naar ga verhuizen volgend jaar, die nieuwe wonings daar

Welkom, overbuurman van meloyoungster!

Back