Track uit oude doos.

Ik vind het ontzettend lekker klinken, hoe heb je het opgenomen? Klinkt een beetje alsof je de koppen moet reinigen.

LOL, bedoelde eigenlijk meer wat recente werkjes van jou

Jawel, maar niet gedigitaliseerd. Het was dat iemand anders deze track wilde hebben dat ik het zodoende naar mp3 heb omgezet. Daarnaast heb ik weinig interesse om nieuwe producties op dit forum te posten omdat het gros hier duidelijk de andere kant op kijkt (kwa richting muziek) dan waar ik heen kijk. ajbwib

Daarnaast heb ik weinig interesse om nieuwe producties op dit forum te posten omdat het gros hier duidelijk de andere kant op kijkt (kwa richting muziek) dan waar ik heen kijk. ajbwib

same here,
lekkere track, i love the punch of it :okdan:

Daarnaast heb ik weinig interesse om nieuwe producties op dit forum te posten omdat het gros hier duidelijk de andere kant op kijkt (kwa richting muziek) dan waar ik heen kijk. ajbwib

Bullshit, ...als je nog andere testjes hebt zoals deze , zijn ze wat mij ( en een hoop anderen) betreft welkom.

Ik denk dat je onderschat wat hier van muziekinteresses op het forum huizen.
Tranceplaten worden dagelijks gepost omdat ze nu éénmaal eenvoudiger te maken zijn door veel meer mensen,.. maar andere genres moeten zeker niet onder doen.

Hij is wel lekker stoffig, wie heeft er voor je gezongen? waren jullie erg boos op de wereld? :)

Back