Ja die pitch shifter delay is zeker een leuk bakkie. Heb ik ook. Gebruik hem de laatste tijd veel op snare drums
Is die sampler/delay een beetje leuk, R-ond ?
Ja die pitch shifter delay is zeker een leuk bakkie. Heb ik ook. Gebruik hem de laatste tijd veel op snare drums
Is die sampler/delay een beetje leuk, R-ond ?
weinig gebruik allebei nog [idd die sampler heeft meer dan in eerste gezicht kan ...trig in on the fly sampling ..
via dp2 in ...trigger baar
of via een drumpad ...voor live zou dat leuke opties geven ..drummetje erdoor en dan handson de delay beetje ..freaken [of aleen een cowbel ofso samplen ,...
en pitch in put op sample/ ook viia achterkan controlable
sampler mode = trig [one shot play / gate play
manual rec/ play
auto rec play
denk datje tegenwoordig met bv een iets intilectuelere loop er pedal yamaha/ boss floorboard ook leuke dingen kan doen ,..
alleen deze grijze kleine unit zijn so lief!
Kan je die niet gewoon bij iedere zichzelf respecterende gitaarwinkel kopen ?
...weet niet zeker hoor, maar het lijkt me van wel...
Ja , hehehe, ik moet toegeven dat ik de micro rackjes voor een groot gedeelte ook alleen maar ben gaan kopen omdat ik ze er al jaren en jaren zo schattig uit vind zien
Maar ze doen zeker niet onder voor andere boss pedaaltjes, die ik toch altijd al gebruik, en ze hebben meer knopjes om aan te draaien dan de gewone pedaaltjes
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.