Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Lastig...ik vermijd de 8 tracks..echter er is een gast die replacements maakt, zonder begin of eind.
Wel leuk ding die Guyatone, de eerste die ik zie!
Hallo Dennis,
een 8-track cassette voor je Guyatone Echo Chamber EM606 kun je nog bestellen bij
info@radiotwenthe.nl
op hun website www.radiotwenthe.nl staat weliswaar niet veel informatie over deze cassettes maar als je een mailtje stuurt en vraagt wat het kost om een 8-track cassette (recordable) op te sturen krijg je bericht van hen.
Ook een mogelijkheid is om te kijken bij www.8trackheaven.com in de USA, zij verzenden ook naar buitenland, je moet daar ook vragen om een zgn 'recordable 8-track' en erbij zegen dat het voor een echo machine is, dan weten ze wat je bedoelt, deze worden ook wel 'sealed blank 8-track cassettes' genoemd. Het is een website met veel info over de 8-track, ook info over reparatie en vervanging van oude tape is daar te vinden.
Mocht je een oude 8-track cassette willen voorzien van nieuwe tape, daar kan ik je wel mee van dienst zijn, ik heb daar de juiste (nieuwe) tape voor.
Hoop dat je met deze info uit de voeten kunt,
vriendelijke groet,
Sam Vreekamp
www.tapeloops.nl
Hey Dennis, ik zit in onderhandeling over zo'n drumbak![]()
Nope, geen tapes.
Maar als de koop lukt kan ik jou er vervolgens misschien mee betalen?![]()
geld is ook fijn...