8-track tape

Status
Please reply by conversation.

JohnDoe21

Gedeactiveerd account
Gezocht voor de Guyatone van Brz.....een 8-track tape...wie heeft er ergens nog 1 liggen?

Lastig...ik vermijd de 8 tracks..echter er is een gast die replacements maakt, zonder begin of eind.

Heb jij daar toevallig contact gegevens van? Website? Is het die gozer in Utrecht?

Nee weet het niet meer maar het is voorbijgeschoven op mijn netvlies tijdens bezoek op het internet.

Lastig...ik vermijd de 8 tracks..echter er is een gast die replacements maakt, zonder begin of eind.

Dat zijn alle 8track tapes....geen begin of eind....dat was juist het revolutionaire van de 8track....8tracks naast elkaar en als hij aan zijn marker was van het `eindpunt` dan schuift de play kop 2 tracks op, het bekende klikken van de speler is dat......inprincipe kan een 8track eindeloos blijven doorspelen..

http://www.tapeloops.nl/

wel even goed checken of je 8-track of de appolon cartridge nodig hebt.

De 8track gaat in de Guyatone...

Wel leuk ding die Guyatone, de eerste die ik zie!

Ja van mij ook...mooi design en ik heb een bron gevonden voor tapes....:okdan:

Hier het bericht wat ik van Sam Vreekamp terug kreeg via de mail....

Hallo Dennis,

een 8-track cassette voor je Guyatone Echo Chamber EM606 kun je nog bestellen bij

info@radiotwenthe.nl

op hun website www.radiotwenthe.nl staat weliswaar niet veel informatie over deze cassettes maar als je een mailtje stuurt en vraagt wat het kost om een 8-track cassette (recordable) op te sturen krijg je bericht van hen.

Ook een mogelijkheid is om te kijken bij www.8trackheaven.com in de USA, zij verzenden ook naar buitenland, je moet daar ook vragen om een zgn 'recordable 8-track' en erbij zegen dat het voor een echo machine is, dan weten ze wat je bedoelt, deze worden ook wel 'sealed blank 8-track cassettes' genoemd. Het is een website met veel info over de 8-track, ook info over reparatie en vervanging van oude tape is daar te vinden.

Mocht je een oude 8-track cassette willen voorzien van nieuwe tape, daar kan ik je wel mee van dienst zijn, ik heb daar de juiste (nieuwe) tape voor.

Hoop dat je met deze info uit de voeten kunt,

vriendelijke groet,
Sam Vreekamp

www.tapeloops.nl

Om dit nog even een leuk vervolg te geven....ik heb vandaag dus 2 8-track tapes van Radio Twenthe ontvangen....dit waren toevallig de 2 laatste die ze hadden in het magazijn....serieus....
Enniwee dat zijn dus 2 Powerhouse tapes nummero 5 van Bandmaster LTD in Schotland....nieuwsgierig als ik ben heb ik dat ff door google gegooid en wat blijkt dat deze tapes horen bij een 8-track drummachine uit begin jaren 70....

ssi_powerhouse_jun_1977_pg13_ck.jpg

http://retrosynthads.blogspot.com/2009/09/sound-sales-inc-powerhouse-8-track.html

Ken iemand deze drummert?

Plaatje werkt niet dus ff zo..

attachment.php

Attachments

• ssi_powerhouse_jun_1977_pg13_ck.jpg
    ssi_powerhouse_jun_1977_pg13_ck.jpg
    55 KB · Bekeken: 86
Hey Dennis, ik zit in onderhandeling over zo'n drumbak :)

Okee koel:okdan:....je hebt m gevonden? Zitten er tapes bij? Ik heb dan 1 tape voor je....of ruilen tegen een ander 8-track tape....

Nope, geen tapes.
Maar als de koop lukt kan ik jou er vervolgens misschien mee betalen? ;)

Status
Please reply by conversation.
Back