Hoi Wilant,
Ik heb een Korg KARMA te koop staan, in (bijna) nieuwstaat. Ik ben de 2e eigenaar maar heb 'm zeggen en schrijven 4x gebruikt sinds januari dit jaar en toen ik 'm kocht (van een iets oudere keyboardman, zeer zuinig op zijn spullen die 'm in een rookvrije slaapkamer had staan) was hij ook in bijna nieuwstaat, ofwel: technisch en optisch 100% in orde, geen krasjes. Net alsof hij recht uit de winkel kwam. Zo ziet hij er nu dus nog steeds uit. De reden waarom ik 'm verkoop, is dat ik de interface te moeilijk vind in de bediening (het programmeren gaat mij boven mijn beginnerspet :-) en ik te weinig tijd erin steek dit te leren + ook omdat ik onlangs een Alesis Fusion 8HD heb gekocht, waardoor de KARMA min of meer overbodig is geworden.
Ik heb er een Engelstalige èn (zijn moeilijk te vinden) Nederlandstalige handleiding bij, ee parameter guide en de soundsets Chemistry 1,2 & 3 en Reincarnation 1.
Mijn advertetie staat ook op Synthforum en Marktplaats. Mijn oorspronkelijke vraagprijs was EUR 600,- maar ik heb dit veranderd in EUR 550,-. Dit is ook de huidige vraagprijs. Voor minder gaat hij niet weg.
Ik ben woonachtig in Tilburg. Je kunt, bij serieuze interesse, de KARMA uiteraard uitgebreid komen testen. Wel even zelf een keyboardtas meenemen want deze heb ik er niet bij! Uiteraard mag je ter plaatse beslissen of je 'm wel of niet wilt kopen!
Ik hoor graag of je interesse hebt. Je kunt mij ook direct mailen:
monique.vermulst@home.nl
Groetjes,
Monique