SvEnErGy
Ingeburgerd
Goededag, Ik ben relatief nieuw in de muziekwereld om het zo te omschrijven
Ik zoek voor mijn producties een mastering setup dus monitor met een audio interface. Omdat ik student ben en niet al te veel geld heb om uit te geven moet het enigsinds betaalbaar zijn. Ik zoek dus voor een kleine ruimte monitors die een eerlijk geluid geven waarmee je fatsoenlijk dus kan masteren aan een audio interface...
De monitors:
Moeten in ieder geval aangesloten kunnen worden op de Audio interface
en moeten actief zijn..
De interface:
Moet beschikking hebben tot een koptelefoon output naast de speakers output en het liefst 2 speakers outputs..
Moet ook een ingang hebben voor een extern keyboard gewoon jack.
Moet stevig zijn.
Dit samen wil ik bestellen bij bax-shop.nl dus voorradig daar is een pre en het lieft heb ik ook een interface die een gitaar kan versterken voor in de toekomst maar dat is niet vereist.
Mijn budget is zon 600 euro maar daar moet nog een maudio uc33 vanaf dus dus heel groot is het budget niet. Het is iets oprekbaar maar niet veel
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Ik zoek voor mijn producties een mastering setup dus monitor met een audio interface. Omdat ik student ben en niet al te veel geld heb om uit te geven moet het enigsinds betaalbaar zijn. Ik zoek dus voor een kleine ruimte monitors die een eerlijk geluid geven waarmee je fatsoenlijk dus kan masteren aan een audio interface...De monitors:
Moeten in ieder geval aangesloten kunnen worden op de Audio interface
en moeten actief zijn..
De interface:
Moet beschikking hebben tot een koptelefoon output naast de speakers output en het liefst 2 speakers outputs..
Moet ook een ingang hebben voor een extern keyboard gewoon jack.
Moet stevig zijn.
Dit samen wil ik bestellen bij bax-shop.nl dus voorradig daar is een pre en het lieft heb ik ook een interface die een gitaar kan versterken voor in de toekomst maar dat is niet vereist.
Mijn budget is zon 600 euro maar daar moet nog een maudio uc33 vanaf dus dus heel groot is het budget niet. Het is iets oprekbaar maar niet veel
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Gefeliciteerd ermee! Veel plezier met muziek maken! Gewoon bij de 6 houden en de volume iets minder hard zetten... hehe