PC ziet Pulsar .dev als Reaktor Macro! Help svp

vercetti

Ingeburgerd
Hoi,
Mijn PC ziet Creamware Pulsar .dev als Reaktor Macro van Native Instruments en dus
niet meer als DEV-bestand.

Het gaat dus om Creamware Pulsar Devices die opeens een Reaktor macro icoontje hebben.

Wat moet ik doen zodat mijn pc het weer als een dev-bestand ziet?

Ik kan wel rechtermuis klik en openen met kiezen, maar welk programma moet ik dan kiezen?

Ook de Modular 3 Modules van Pulsar zijn allemaal Reaktor macros geworden en in de Pulsar V4 software kan ik deze devices dus ook niet meer gebruiken.

Is er iemand die mij hiermee kan helpen?

Wat voor een foutmelding krijg je dan als je de devices probeert te gebruiken?

Nee geen foutmelding,de devices die zijn veranderd in reaktor macros doen het gewoon helemaal niet meer.De pulsar software kan bijvoorbeeld wel een mixer device die is veranderd openen maar die doet dan dus niks meer.

@ SynnyS
Bedankt voor de links!
Wel ingewikkeld om ook het windows register te gaan veranderen maar ik zal de links even goed gaan bestuderen.

Ik denk dat tijdens een reaktor update een tijd geleden dit is veranderd maar waarom is me een raadsel.
Lekker raar weer he dit.

Nee geen foutmelding,de devices die zijn veranderd in reaktor macros doen het gewoon helemaal niet meer.De pulsar software kan bijvoorbeeld wel een mixer device die is veranderd openen maar die doet dan dus niks meer.

Dus als je een mixer device naar je routing window sleept dan verschijnt ie daar niet? Of verschijn ie wel in je routing window maar kun je de mixer niet openen? Ik begin het vermoeden te krijgen dat er misschien nog meer aan de hand is. Op mijn systeem hebben .dev files helemaal geen icoontje en omschrijving maar ik kan ze wel openen in het Scope Fusion Platform.

Back