Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
....
, ben er ook erg tevreden mee! Dat sidechain gaten klinkt gaaf, ga dat straks eens uit proberen. Ik had er nog nooit van gehoord, en ik maar denken dat ik op de hoogte was van de huidige terminologie
.

sterker nog, met VST3 plugins kan je ook ieder fx die SC aware is als destination gebruiken (ooooopppss weer een groot producersgeheimpje verklapt) zoals bijv een reverb of delay..... of...
Voor mij is het allemaal gewoon sidechain, het enige wat verschilt is de trigger, je kan iedere bron als trigger gebruiken.sterker nog, met VST3 plugins kan je ook ieder fx die SC aware is als destination gebruiken (ooooopppss weer een groot producersgeheimpje verklapt) zoals bijv een reverb of delay..... of...
.Dus..
Je pakt een VST3 bv verb met Key in aan... waar je een geluidje naar toe stuurt als trigger.
Dan gaat die reverb mee met dat geluidje terwijl de feed ergens anders vandaan komt... ?
Gaat een wereld voor me open! na 10 jaar...
Ik verklap ook niet altijd alles, alleen dat geheimzinnige gedoe altijd in producersland..![]()
met een gate (zonder sidechain) daarachter... Oeps, weer een geheimpje verklapt! 
Voor mij is het allemaal gewoon sidechain, het enige wat verschilt is de trigger, je kan iedere bron als trigger gebruiken.sterker nog, met VST3 plugins kan je ook ieder fx die SC aware is als destination gebruiken (ooooopppss weer een groot producersgeheimpje verklapt) zoals bijv een reverb of delay..... of...
blijkt exact gelijk, A drukt B weg. de de ADSR bepaald .....Hmm, ik zie het verschil tussen sidechain-gate of sidechain-compressie toch wel duidelijk. Trigger maakt weinig uit, verschil tussen compressie en gate doet em hier.
blijkt exact gelijk, A drukt B weg. de de ADSR bepaald .....![]()