• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

2 analoogjes te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

bass-molecules

M'n waakhond .... !!
1 maal en Sequential Circuits MultiTrack in goede staat, deze mag weg voor 350euro

1 maal een spectral audio pro-tone ook in goede staat, deze mag weg voor 175euro

ik ben ook wel in voor een RUIL, dus laal maar horen wat je hebt.

hier even een foto van m'n trakkie.

Attachments

• multi.jpg
    multi.jpg
    38,5 KB · Bekeken: 97
Check PB. :D

Mvg.

CoolRunning

Origineel geplaatst door bass-molecules
he heb meedere pbje gehad, maar meneer coolrunning was eerst en mag hem de zijne beschouwen als ik he geld heb:D
mocht het toch niet goed gaan laat ik het weten.

even voor de duidelijkheid het gaat om de PRO-TONE die is als het goed is verkocht !!!

:confused: :confused:

Een Multi-Trak voor dat bedrag....dat is echt wel een mooie prijs.

blijbaar niet want niemand heeft er intresse in. misshien hoort hij wel thuis in de meest ondergewaarderde synth's ??

Tja met die electro hype van nu zeker.....als ie klinkt zoals een Six Trak met een analoog chorus...:okdan:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back