Top 2000

Adjust

Ouwe rot
Omdat we nu toch al een topic hebben met de beste tracks 2010, lijkt het me ook wel interessant(er) om te weten wat sf-leden als beste tracks aller tijden zien. Ik zal vast een aftrap maken..

Mooie selectie AD'tje, zeker voor op de zondag. :)

Mijn lijst met tracks komen wat later op want moet ze eerst met uiterst zorgvuldigheid uitkiezen, en dat zijn wel een leuk aantal.

Zijn release in 2009 en voorheen. Na aanraden van een mede forumlid is het erg goed aangeslagen hier.

En natuurlijk vergeet ik AFX niet. Thanks Acidfever voor het herinneren van deze track. 8~

Ook zeer in orde band; Battles!

Venetian Snares met een zeer vet album release. Erg gaaf.

Squarepusher!

Plaid -voorheen lid van Black Dog- maakt ook zéér progressieve tracks.

En natuurlijk Noisia.

Autechre. ;)

Laatst gewijzigd:
Ik heb maar 1 inzending als dat mag. :D

Een paar van mijn favourieten :)

Hendrix mag natuurlijk ook niet ontbreken..
Gibbons is nice, ik kende die niet eens.

Remix van Bowie die ik vaak heb gedraaid:

best weinig synth muziek in de top 2000! ik heb gestemd op new order, joy division, mike oldfield, jarre, vangelis, depeche mode, kraftwerk (AUTOBAHN!), Herbie Hankock met rock it en run DMC met walk this way.

Elk jaar bestaat die Top 2000 toch weer uit dezelfde standaard muziek zeg pfff...

Elk jaar bestaat die Top 2000 toch weer uit dezelfde standaard muziek zeg pfff...

Die top 2000 op tv is een lijst waar ik weinig van snap..bijv. guusje meeuwis die op nr 23 staat, ver boven artiesten als michael jackson, the doors en een hoop andere echte artiesten.
Ik vind de lijst hier op sf nu al beter en zo kom je nog eens in aanraking met wat -niet standaard- muziek.

Geen idee wat ik de beste track(s) vind..wordt een hele lange lijst...

Maar deze hoort er in:

En deze ABSOLUUT ook:

Back